Blødning 5 dager før forventet mens

Guttemamma til 2

Blir kjent med forumet
Hei!

har fått menstruasjonssmerter og menstruasjonsblødning ca 10 DPO og 4 dager før forventet mens. Forstår ikke hva som skjer med kroppen min? Syklusen min har vært regelmessig til nå, så skjønner virkelig ingenting.

Last edited:
Hei!

har fått menstruasjonssmerter og menstruasjonsblødning ca 10 dager DPO og 4 dager før forventet mens. Forstår ikke hva som skjer med kroppen min? Syklusen min har vært regelmessig til nå, så skjønner virkelig ingenting.
Du kan jo kanskje ha hatt eggløsning før du trodde?

Hei!

har fått menstruasjonssmerter og menstruasjonsblødning ca 10 dager DPO og 4 dager før forventet mens. Forstår ikke hva som skjer med kroppen min? Syklusen min har vært regelmessig til nå, så skjønner virkelig ingenting.
Hvor mye blør du nå? Kan i teorien bare være festeblødning om det er lite.

Lutealfase på mellom 12-16 dager er normalt, til og med mellom 10-18, så kan være du har hatt en kortere lutealfase om du er sikker på el tidspunkt.

Jeg fikk mens 7 dager før forventet tidspunkt, ble gravid syklus etter det. Av og til tuller nok kroppene våre ganske mye, særlig i prøvefasen.
PS: Dpo står for days past ovulation, days står altså allerede for dager, man trenger ikke skrive dobbelt. Ønsker deg masse lykke til og at det enten er festeblødning eller tidlig mens og at det klaffer neste gang! :)

Hvor mye blør du nå? Kan i teorien bare være festeblødning om det er lite.

Lutealfase på mellom 12-16 dager er normalt, til og med mellom 10-18, så kan være du har hatt en kortere lutealfase om du er sikker på el tidspunkt.
Vet ikke hvordan beskrive mengden. Har måtte bruke bind, men det er mindre enn en vanlig mens hos meg. Dog mer enn hva jeg ville anta som «normalt» dersom jeg var gravid..

Følte bare veldig at dette hadde klaffer denne mnd. Var liksom så sikker som en kan bli uten en positiv test. Så litt skuffet nå..

Jeg fikk mens 7 dager før forventet tidspunkt, ble gravid syklus etter det. Av og til tuller nok kroppene våre ganske mye, særlig i prøvefasen.
PS: Dpo står for days past ovulation, days står altså allerede for dager, man trenger ikke skrive dobbelt. Ønsker deg masse lykke til og at det enten er festeblødning eller tidlig mens og at det klaffer neste gang! :)
Det kan selvfølgelig hende, men det har ikke skjedd meg før. Kanskje fordi jeg håpte for mye på positiv test eller noe..

Takk for rettelse, har ordnet innlegget. Ny her inne, så er mye forkortelser og sånt å holde styr på

Back
Topp