Blødning! 13+2

FruSkamo

Flørter med forumet
ååh! Jeg blødde for ca 2 uker siden, men det begynte etter vi hadde sex! Men ga seg ikke før det hadde gått 3 dager! Nå i natt begynte jeg og blød igjen men det som kommer ut er brunt! Er ikke mye mye, men en del :/

baaah! Vil ikke drive på sånn her da får jeg jo aldri ro i sjela!

Er jo bare 13+ 2 uker på vei, så får jo ikke akkurat så mye "hjelp" om jeg ringer legevakta heller!

Åhh ja jeg skjønner godt din frustrasjon! Tenker på sa og ma veldig ofte og bekymrer meg. Men det er mange som blør uten at det har skjedd.. :). men ring legen i morgen el no kanskje? Bare for sikkerhetsskyld?

Uff. Så skummelt og ubehagelig! Men kan du ikke få en ul på legevakt/sykehus? Etter uke 12 teller det jo som en baby med rettigheter i rettsapparatet..

Åhh ja jeg skjønner godt din frustrasjon! Tenker på sa og ma veldig ofte og bekymrer meg. Men det er mange som blør uten at det har skjedd.. :). men ring legen i morgen el no kanskje? Bare for sikkerhetsskyld?
Uff. Så skummelt og ubehagelig! Men kan du ikke få en ul på legevakt/sykehus? Etter uke 12 teller det jo som en baby med rettigheter i rettsapparatet..

uff, ja man blir litt tullette i hode når man plutselig blør litt xD men jeg tenker jeg ringer legevakta, men jeg må bare manne meg opp litt i tilfelle det hu samma dama :P

Jeg er 13+1 og fikk en blødning for et par dager siden, lignende det du forteller om. Det har blitt bedre, men kommer fortsatt litt brun utflod. Har også hatt to blødninger tidligere, i uke 6 og 8 mener jeg det var.
Siden jeg går til ekstra kontroller hos gynekolog har jeg tatt det opp med han og han synes ikke det var noe bekymringsverdig.

Så lenge det ikke er friskt blod og du har sterke magesmerter så ville jeg ikke bekymret meg altfor mye. Men ta det med ro og ikke slit deg ut. :)

Når en har kommet så langt i svangerskapet, så er det ikke tvil om det er sa om det er det det er. En blør sykt mye! Brunt blod er gammelt blod og er ikke farlig i følge min tidligere jordmor og lege. Men skjønner at du er bekymret, men høres ikke ut som noen sa med så lite blod ;) går nok bra :) krysser fingrene for deg :)

Har du vært på tidlig ul ? Og om du har, hvor langt var du på vei da?
Ville ha spørt legen om henvisning til ul eller bestilt privat om du var mindre enn 12 uker på vei når du så et bankende hjerte sist.
Bare for å utelukke MA, men om man har sett et bankende hjerte etter uke 8 så er det jo unna 5% sjanse for det og under 2% om man er under 30, så veldig, veldig liten sjanse for at det er det, alt er sikkert helt fint og du får nok se en sprell levende baby om du tar en ul, men da kan du slappe av og nyte svangerskapet, og så får du ofte en forklaring å hvorfor du blør, og så slipper du å bekymre deg om det skjer igjen :-)

Jeg hadde en blødning når morkaka flyttet litt på seg, og det var veldig godt med bekreftelse på at alt var bra, men også å vite grunnen og at det kunne skje flere ganger pga skjøre slimhinner men ikke noe å bry seg om :-)
Masse lykke til :-)

Fikk du snakket med legevakta igår ? :-)
Håper at alt står bra til :-)

Jeg er 13+1 og fikk en blødning for et par dager siden, lignende det du forteller om. Det har blitt bedre, men kommer fortsatt litt brun utflod. Har også hatt to blødninger tidligere, i uke 6 og 8 mener jeg det var.
Siden jeg går til ekstra kontroller hos gynekolog har jeg tatt det opp med han og han synes ikke det var noe bekymringsverdig.

Så lenge det ikke er friskt blod og du har sterke magesmerter så ville jeg ikke bekymret meg altfor mye. Men ta det med ro og ikke slit deg ut. :)
Blitt bedre her også, men fortsatt litt brun utflod. Men slapper litt mer av, blir bare værre om jeg går å bekymrer meg :P

Når en har kommet så langt i svangerskapet, så er det ikke tvil om det er sa om det er det det er. En blør sykt mye! Brunt blod er gammelt blod og er ikke farlig i følge min tidligere jordmor og lege. Men skjønner at du er bekymret, men høres ikke ut som noen sa med så lite blod ;) går nok bra :) krysser fingrene for deg :)

Tusen takk, ja regner med at det hadde blødd mer! Har ikke vært sånn kjempe bekymret, men nok til at jeg blir gående og tenkte på det hele tiden :/

Har du vært på tidlig ul ? Og om du har, hvor langt var du på vei da?
Ville ha spørt legen om henvisning til ul eller bestilt privat om du var mindre enn 12 uker på vei når du så et bankende hjerte sist.
Bare for å utelukke MA, men om man har sett et bankende hjerte etter uke 8 så er det jo unna 5% sjanse for det og under 2% om man er under 30, så veldig, veldig liten sjanse for at det er det, alt er sikkert helt fint og du får nok se en sprell levende baby om du tar en ul, men da kan du slappe av og nyte svangerskapet, og så får du ofte en forklaring å hvorfor du blør, og så slipper du å bekymre deg om det skjer igjen :)

Jeg hadde en blødning når morkaka flyttet litt på seg, og det var veldig godt med bekreftelse på at alt var bra, men også å vite grunnen og at det kunne skje flere ganger pga skjøre slimhinner men ikke noe å bry seg om :)
Masse lykke til :)

Jeg har vært på tidlig UL i uke 12 :) Men hvis det ikke gir seg snart så ringer jeg til føden eller fastlegen! Men det har gått over til brun utflod så vi får se :) Tusen takk forresten :)

Hvordan går det med deg? :)

Joda, nå har det gått over til brun utflod, legevakta sa bare at de ikke fikk gjort noe, så jeg fikk bare se det ann!

Fikk du snakket med legevakta igår ? :)
Håper at alt står bra til :)

Joda, jeg fikk snakka med de, men svaret jeg fikk var at de ikke fikk gjort en dritt så jeg fikk bare se det ann!

Jeg har vært på tidlig UL i uke 12 :) Men hvis det ikke gir seg snart så ringer jeg til føden eller fastlegen! Men det har gått over til brun utflod så vi får se :) Tusen takk forresten :)

Joda, jeg fikk snakka med de, men svaret jeg fikk var at de ikke fikk gjort en dritt så jeg fikk bare se det ann!

Det er jo bra at du har vært på ul i uke 12, da er det nok ikke noe farlig:-) er jo godt at du har fått sett at det er liv og at alt så bra ut, tenker nok at det bare er slimhinnene som tuller, og det er jo veldig bra at det har gått over i brun utflod for det vil si at blødningen har stoppet og at det bare er rester fra den friske blødningen som er igjen:-)
Men dumt at de svarer på den måten da, men føler at de på legevakta ikke er noe flinke til å ta inn folk eller svare på spørsmål, sikkert veldig lurt å ringe fastlege eller føden ja :-)

Men høres jo ut som om det er på vei bort da og det er veldig bra :-)

Blitt bedre her også, men fortsatt litt brun utflod. Men slapper litt mer av, blir bare værre om jeg går å bekymrer meg :p
Godt at det ikke har blitt verre! Det er vondt å gå sånn og bekymre seg, jeg kjemper mot de samme tankene selv og det er vanskelig å legge de helt fra seg. Men som du sier så blir det bare verre av å bekymre seg, situasjonen er som den er og antakeligvis er alt i orden! :)
Synes absolutt du kan ringe fastlegen og se om du får noe mer omsorg der dersom det ikke gir seg. Det burde ikke være noe stort problem å få komme inn til en sjekk og få forsikret seg om at alt er bra.

Back
Topp