Blødning 10 dpo

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Implantasjonsblødning ? negative tester... Noen av dere som blødde noe før positiv test??

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Har en vennine som hadde feste blødning. Men ikke fått det selv.

Sukk. Nå er jeg skuffa. Dette er nok mensen. Jeg må ha tatt feil av tidspunkt for eggløsning ... Jeg som var så sikker... Der kan man se, kroppen er et evig mysterium .... :-( fader altså.,. Må prøve å ikke bli for skuffet og lei meg, men heller tenke at det er godt å ha en mens og ordentlig syklus etter aborten før jeg blir gravid igjen... Denne gangen skal jeg tempe hver dag, og sex annen hver dag så vi er sikre på å treffe...

Uff Mylva, så kjedelig! Du får forsøke å snu tankegangen og prøve å tenke på alt som er bra med å få en baby i juni i stedet for mai...

Jeg venter fremdeles i spenning, blir helt dårlig av all symptomletingen så slik sett skal det bli godt å få en avklaring enten ene eller andre veien.

Lykke til med neste forsøk :) Stor trøsteklem

Uff Mylva, så kjedelig! Du får forsøke å snu tankegangen og prøve å tenke på alt som er bra med å få en baby i juni i stedet for mai...

Jeg venter fremdeles i spenning, blir helt dårlig av all symptomletingen så slik sett skal det bli godt å få en avklaring enten ene eller andre veien.

Lykke til med neste forsøk :) Stor trøsteklem
Takk!!!! Lykke til hos dere også!!! :-D

Da følger jeg etter deg, Mylva. Ble ikke mai på oss heller. I dag kom tr (en dag "for sent" til min irritasjon, jeg hadde til slutt overbevist meg selv om at jeg ikke er gravid og så skal tr få meg til å tvile igjen!). Da får vi håpe på juni :)

Lykke til til alle dere som blir igjen i mai! Håper så mange som mulig får bli her svangerskapet ut :D

Back
Topp