Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Man skal jo får en blødning før man begynner på sprøyter. Når fikk dere den? Jeg har gått på spray i 8 dager og har 8 dager igjen til jeg skal begynne på sprøyter. Må jo si ifra på sykehuset om den ikke kommer innen det.
Jeg fikk tr i god tid før sprøytestart første og andre forsøket, omtrent når jeg skulle hatt i vanlig syklus.. Siste forsøket fikk jeg tr den dagen jeg skulle begynt på sprøyter. Sprøytestart ble dermed flyttet en dag. Så hadde hatt blødning i 24 timer når jeg begynte å stikke..
Mener jeg fikk den 3 dager før sprøytestart, men i Porsgrunn har de ikke regelen om at man må blø i 3 dager før man kan starte på sprøyter bare at man må begynne å blø før man starter
Jeg hører til porsgrunn jeg også, så da slipper jeg vel å vente mange dager hvis mensen lar vente på seg. Men jeg skal normalt ha TR i morgen. Men syklusen min pleier å vare litt lenger så man kan jo aldri vite.