Bokorm112233
Blir kjent med forumet
Hei dere,
Jeg blør fra brystvortene innimellom og de er begge såre på den ene siden,
Har vært flere ganger og snakket med jordmor, som mener barnet dier rett...
Jeg lurer vel egentlig på - er blod fra brystvortene farlig for barnet?
Jeg har mye lindring av å bruke multi-mam kompresser. MEN jeg er litt usikker på hvordan man bruker dem? Skal man ha de på hele tiden? Ta nytt kompress etter hver runde med amming? Min lille er veldig ofte til brystet, så det blir jo noen kr. å bruke dersom man hele tiden skal ta på helt nye kompress. Og man skal helst ikke bruke bh om natta, har jeg forstått? Man må jo nesten bruke noen form for BH for å holde kompressene på plass. Jeg har til nå brukt en laus sports-BH.
Til slutt... Tror jeg bare har behov for å høre at det blir bedre!
Jeg har en del smerter, og er redd for at jeg ikke skal klare å amme på sikt. Jeg har så lyst til å få til dette. <3
Jeg blør fra brystvortene innimellom og de er begge såre på den ene siden,
Har vært flere ganger og snakket med jordmor, som mener barnet dier rett...
Jeg lurer vel egentlig på - er blod fra brystvortene farlig for barnet?
Jeg har mye lindring av å bruke multi-mam kompresser. MEN jeg er litt usikker på hvordan man bruker dem? Skal man ha de på hele tiden? Ta nytt kompress etter hver runde med amming? Min lille er veldig ofte til brystet, så det blir jo noen kr. å bruke dersom man hele tiden skal ta på helt nye kompress. Og man skal helst ikke bruke bh om natta, har jeg forstått? Man må jo nesten bruke noen form for BH for å holde kompressene på plass. Jeg har til nå brukt en laus sports-BH.
Til slutt... Tror jeg bare har behov for å høre at det blir bedre!
Jeg har en del smerter, og er redd for at jeg ikke skal klare å amme på sikt. Jeg har så lyst til å få til dette. <3