blødde Oppdatert 2 (legebesøk)

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
i gårkveld blødde jeg også :( Ikke så mye, kom når jeg tisset, så så jeg det i doskålen og på papiret.
Det var friskt blod.

har ikke blødd noe mer i natt, men kjenner jeg er redd. har ikke hatt mensenmurringer, men har kjent strekking og er litt øm føler jeg (kan være innbilt)

Var på ul på onsdag og alt var bra, håper det er det nå også. Husker jeg hadde en blødning sist også, og det gikk helt fint, så får inderlig håpe det bare er et sprengt blodkar.
Oppdatert:1

I dag har jeg fått time til legen kl 14.20, er utrolig lenge å vente føler jeg, for jeg vet at legen min ikke har ul, så får nok sikkert ikke noe svar i dag uansett :(
Men skal bli deilig å få kommet til legen hvertfall, typisk at slike ting skjer i helgen, så man må gå å uroe seg i flere dager.

Oppdatert 2.

Da har jeg vært hos legen.  Han har henvist meg  til ul i morgen kl 13.00. Diagnosen jeg fikk var truende abort, og blødningen kom fra mormunn  :(
Gruer meg ekstremt til i morgen, samtidig har jeg nå ventet på å få sjekket siden fredags natt, så skal bli godt å få  et svar på hvordan ting er der inni.

Håper, Håper, Håper på at det er liv :) Så jo lille knøttet på ul på onsdag, og da var alt bra, alt ble liksom mer virkelig da, så det at det er usikkert nå er forferdelig :(

Oppdatert 3.
i dag kl 13.00 hadde jeg time hos KK, og der kunne jeg se et livlig lite menneske hoppe rundt i livmoren :) Jeg er overlykkelig. Hadde nesten mistet helt håpet på at det skulle være liv. Og ikke nok med det, men de forskjøv terminen min med 1 uke, så det vil si at jeg er 12 uker i dag. Og bør derfor flytte inn på januar forumet, men tror jeg vil være her også hvis jeg får lov, jeg kan jo ende opp med å føde i februar uansett.

Ååååå.....lykke :)

Nå kom det litt brunlig utflod :(

Har vært syk i over en uke og hoster som en gal, er livredd for å hoste nå, for jeg føler jeg kommer til å hoste ut blod :(

Huff huff huff!! Krysser fingrene for at dette går bra!

Hvor langt er du på vei?

Tusen takk :) er 10 + 5

Er typisk at det skjer i helgen også, slik at jeg ikke får snakket med legen min.

Håper bare det brune er litt rester fra gammelt blod i går. :(

Huff, jeg synes det er skremmende at det kan gå galt så "sent som" uke 10-11, selv om den kritiske grensa er 12 uker, så synes jeg man har kommet såpass langt når man er 10 uker på vei.

Krysser fingrene for deg! Er helt sikkert et blodkar, siden det ikke har kommet mer blod enn så :-)

Krysser fingrene for at alt er bra
Det kan jo hende det bare er en uskyldig blødning etter ul?!
Det skjedde hvertfall med en venninne da hun var på tidlig ul, og det var visst vanlig fikk hun beskjed om.

Håper alt går bra!

har ikke blødd noe mer i dag. bank i bordet. Ligger langstrak i sengen. Sambo har tatt seg av datteren vår i hele dag. Satser på det kun var et blodkar, men man blir så fryktelig redd når man ser blod, at jeg roer meg ikke før jeg har vært blodfri i noen dager og helst se hjerte slå på nytt

æsj, når jeg går på do å tørker meg kommer det brunlig utflod på papiret. Lurer på om jeg skal  ta en tur på Volvat i morgen, selv om det er grådig dyrt.

offa.. hadde nok selv ringt Volvat om vi hadde det i nærheten.. forstår så godt at du er engstelig, dette er jo det siste sort.. Det trenger jo ikke være noe akutt, men da kunne dere jo fått tatt en titt inn til den lille.. godt å slippe å ikke vite. Krysser alt for dere!!!

MartheMor09+12 skrev:
æsj, når jeg går på do å tørker meg kommer det brunlig utflod på papiret. Lurer på om jeg skal  ta en tur på Volvat i morgen, selv om det er grådig dyrt.

Dersom du har mulighet og råd; gjør det! 
Så får du bekreftet at ting er som det skalemoticon
Lykke til!

Ja, tror jeg gjør det. Jeg ringer Volvat i morgen og hører om de har mulighet til å ta i mot meg. Snakket med legevakten i sted, og sykepleieren mente at det mest sannsynlig var en ''normal'' blødning, men at det var vanskelig å svare på. Det skjønner jeg godt, er helt umuilig å svare på uten å ha sjekket med ul.

Krysser alt jeg har for at alt er som det skal <3 Blødde selv i natt og synes det er skummelt :(

Ringte Volvat i dag, men de hadde ikke ul i helgene (sikkert innstramninger i sommerferien ) :( Så da drar jeg til legen i morgen og håper han sender meg til ul. Kommer fremdeles pittelitt brunt når jeg tørker meg etter jeg har tisset. Ingen klumer av noen slag.
Den friske blødningen jeg hadde var veldig liten, kun et få tørk på papiret, men jeg er skikkelig redd selv om.

Har lagt paddeflat hele helgen og kun gått på do og hentet meg drikke osv. Fikk beskjed av legevakten på tlf, om å ta det fullstendig med ro.

Forferdelig å gå rundt å ikke vite hva blødningen kom av, og jeg lurer fælt på hva det lille brune er. Sykepleier på legevakten mente det kunne være blod fra blødningen som ikke kom ut.

Ååååå, dette er tortur :(

Vet ikke hva jeg skal si, annet en lykke til i morgen.
Håper virkelig at alt er bra med spira.
Selv om det egentlig ikke er lenge til kl 13 i morgen, så er det det alikevel i sånne situasjoner. Og det er sikkert ikke lett å finne noe som kan få tankene over på noe annet heller.
Jeg krysser fingrene og sender masse positive tanker emoticon
Lykke til i morgen!

Tusen takk, jeg er livredd, og jeg er forberedt på at jeg kan ha mistet, men håper så inderlig at jeg ikke har det.

:( Var virkelig trist å høre at det  var en SA :(
Håper du kommer deg fort igjen og at en ny spire sitter raskt :)

Tusen takk :)

Nei, det er ikke lenge til , men er som du sier slow motion på timene. Har også ventet hele helgen , så det å vente til i morgen virker som en evighet. Og så er jeg jo livredd for at jeg kan ha mistet :(

Tusen takk igjen :)

Back
Topp