blødde du tidlig i svangerskapet?

*India*

Glad i forumet
flere valg tillat[:)]

Nå har ikke jeg født enda [8D]
Men jeg blødde leeeenge og ganske mye. Hadde blødninger helt fra uke 4 til uke 13-14[X(]

Blødningene kom fra livmorhalsen og var ikke noe farlig, bare veldig plagsomt. Har heldigvis stoppa helt opp nå
[:)]

ORIGINAL: Chibi

Nå har ikke jeg født enda [8D]
Men jeg blødde leeeenge og ganske mye. Hadde blødninger helt fra uke 4 til uke 13-14[X(]

Blødningene kom fra livmorhalsen og var ikke noe farlig, bare veldig plagsomt. Har heldigvis stoppa helt opp nå
[:)]

så godt at ikke det var noe farlig da[:)] og godt det har stoppa!
blødde litt i går og ble så bekymret så ville se hvor mange det har gått bra med eller ikke gått bra med..

Blødde ja..
Var kjemperedd jeg også, men det gikk bra [:D]

ORIGINAL: NinaTherese

Blødde ja..
Var kjemperedd jeg også, men det gikk bra [:D]

så godt det gikk bra! [:)]

Blødde med førstemann,men det gikk heldigvis bra [:)]

forrige gang blødde jeg vel 4-5 ganger.. Bare litt hver gang..
Hun er snart 1år nå

Denne gangen har jeg bare hatt litt rosa utflod 3 ganger...
Spiren sitter ennå og er snarrt 15 uker

ORIGINAL: Imogene

Ikke en eneste dråpe, ikke brun utflod engang.
(fødte 41+5)

Samme her bare at jeg fødte 39+0
Men jeg vet av en del som har blødd i begynnelsen og det gikk bra! [;)]

I første svangerskap blødde jeg stort sett hele tida..men gikk bra. Det vil si mistet en tvilling veldig tidlig, uke 8...

Blødde litt i uke 11 med guttungen, og masse i uke 10 med den vi mistet

Gjorde det i første sv.skapet. Da hadde jeg blødning en gang i mnd i 3 mnd. Var ikke mye, men fikk beskjed av legen om å ta det med ro i en uke etterpå. Det gikk veldig fint[:)]

Ikkje denne gangen, men forrige gang gjorde eg det.
Og det jekk jo bra.

Hadde brun utflod og bitte litt blod i første svangerskap fra uke 6, alt var bare på ul i uke 7, i uke 9 fikk jeg konstatert MA.
Denne gangen hadde jeg blødninger fra 9+4 til 10+0, og denne gangen går det bra! Lille knøttet styrer fælt på i magen, og gjør seg klar til den store dagen[:)]

eg blødde ikkje [:D]

ORIGINAL: Imogene

Ikke en eneste dråpe, ikke brun utflod engang.
(fødte 41+5)

ikkje her heller. fødge 40+5

Første gangen var jeg på UL, fikk konstantert MA, 2 uker etterpå begynte jeg å blø litt, fikk smertefulle sammentrekninger i livmoren og sluttet å blø etter 1 dag.

Denne gangen har jeg blødd 2 ganger, friskt blod men uten smerter. Han ligger fortsatt i magen min å spreller[:D][:D]

Back
Topp