Blødde dere etter stripping?

Nr3påvei

Forelsket i forumet
Jm sa jeg kom til å blø endel, men er 2 timer siden, og har ikke kommet noe. Håper på resultat for det om

Jeg blødde ingenting.

To av gangene kom det litt blodslim på kvelden.

jeg kan ikke huske att jeg blødde :) men fødselen startet den kvelden :)

maric skrev:

Da satser jeg å på det

Blødde ikke etter forrige gang, men da gikk slimproppen morgenen etter. Men ble strippet igjen for nopen timer siden, og blør litt nå. Satser på at murringene jeg kjenner er begynnende rier :)

blødde litt

Nr3påvei skrev:

maric skrev:

Da satser jeg å på det

lykke til!! :)

maric skrev:

Nr3påvei skrev:

maric skrev:

Da satser jeg å på det

Tusen takk :-) det eneste jeg kjenner nå, er litt sterke menssmerter. Men lever i håpet :-)

Jeg fikk litt blodslim på kveldningen... ble strippet 14 om dagen... Fødselen startet samme natt ..

LYKKE TIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!

kanche skrev:
Jeg fikk litt blodslim på kveldningen... ble strippet 14 om dagen... Fødselen startet samme natt ..

LYKKE TIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk :-) er temmelig spent nå, så nå går jeg bare og kjenner etter alt mulig.

Nr3påvei skrev:

maric skrev:

Nr3påvei skrev:

maric skrev:

Da satser jeg å på det

Tusen takk :-) det eneste jeg kjenner nå, er litt sterke menssmerter. Men lever i håpet :-)

det gikk jeg også med hele dagen, så når kl var 20 da skjønte jeg att det var mer en plagsomme kynnere på gang  :)  

Hadde litt blodslim med engang etter strippingen. Var hos legen kl 11 og ble strippet(hadde forresten allerede 4 i åpning da). Mellom 14 og 16 hadde eg relativt regelmessige vonde kynnere som så ga seg. Kom litt mer blodslim fra 16 og utover. Kl 18 begynte eg å verke igjen og skjønte etterhvert at det var rier og gutten var ute litt over midnatt

Håper verkene snart går over i rier for deg. Masse lykke til

SeHvaSomSkjer! skrev:
Hadde litt blodslim med engang etter strippingen. Var hos legen kl 11 og ble strippet(hadde forresten allerede 4 i åpning da). Mellom 14 og 16 hadde eg relativt regelmessige vonde kynnere som så ga seg. Kom litt mer blodslim fra 16 og utover. Kl 18 begynte eg å verke igjen og skjønte etterhvert at det var rier og gutten var ute litt over midnatt

Håper verkene snart går over i rier for deg. Masse lykke til

Tusen takk. Ennå ganske rolig her, så har ikke helt troen. Men er jo bare og vente å se :-) skal til jm igjen på fredag, så hun får gjøre det en gang til hvis ikke noe skjer før det :-)

ja jeg blødde litt, men det ga ingen effekt ble satt igang neste morgen pga overtid

Nr3påvei skrev:
Jm sa jeg kom til å blø endel, men er 2 timer siden, og har ikke kommet noe. Håper på resultat for det om

Back
Topp