Blødd litt idag. Noen flere?

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg er 8+5 og har idag fått blod på papiret etter å ha vært å tisset. Bare litt men ble skremt da jeg aldri har gjort det før. Hadde en del stikninger inni i skjeden tidligere med litt mens smerter men ikke nå. Er bare fortsatt kvalm. Noen flere?

Bittelitt idag jeg og, men spira levde i beste velgående :)

Hva har dere gjort? Har dere ringt lege eller legevakt eller bare ventet?

Last edited:
Hva har dere gjort? Har dere ringt lege eller legevakt eller bare ventet?

Jeg var jo veldig heldig med timingen for jeg er allerede innlagt så da gikk vi bare borti gangen :) blør du enda?

Huff... Jeg og!
Eller det kom lyserosa på papiret da jeg var på do nettopp!
Ble livredd!!!
Har i tillegg vondt i korsryggen og er kvalm. Har akkurat spist da men...

Er så redd for at det er en SA!

Har bare litt stikninger og det kommer bare litt når jeg tørker meg ...
Både stikninger og litt på papiret er vanlig da :) blodet kan jo komme av at slimhinnene er skjøre! Og stikninger er jo vanlig uansett. Men tar det seg opp både i smerter og mengde blod burde du stikke innom lege å sjekke hcg stigning.

Har også hatt litt blødning. Men legen tok celleprøve av livmora sist, så han nevnte at det kunne blø litt! Tror ikke det er farlig så lenge det bare er litt. Men øker det, ville jeg ha kontaktet legen. :)

En SA får du veldig slimete, klumpete blødning med kraftig mensensmerter, det kjenner jeg alt til :(
Har også hatt en liten blødning på papiret for 2 dager siden, men var ingen smerter og var kun den ene gangen, så helt ufarlig :)

I dag har jeg også fått litt rosa på papiret når jeg var på do:( Har i tillegg svake murringer i dag. Håper lille spire klorer seg fast.

Fikk det også etter sex, men da ble jeg ikke bekymret.

Back
Topp