Blødd 1 mnd på minipille..

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
For snart 2 mnd begynte jeg på desirett som skal tilsvare cerazette. Har nå blødd i over 1 mnd Og begynner å bli lei! Skal det aldri ta slutt??
Er det vanlig?
 
Begynte du på de for første gang? Eller byttet du fra cerazette til desirett? Dersom du startet for første gang er det ikke så uvanlig, jeg blødde av og på i 3 mnd første gang jeg startet med dem, mens da jeg startet etter fødselen blødde jeg 1 uke, og så ikke mer enn 2 ganger på 9 mnd
 
Begynte du på de for første gang? Eller byttet du fra cerazette til desirett? Dersom du startet for første gang er det ikke så uvanlig, jeg blødde av og på i 3 mnd første gang jeg startet med dem, mens da jeg startet etter fødselen blødde jeg 1 uke, og så ikke mer enn 2 ganger på 9 mnd

Ja første gang jeg går på de. Men det er greit å vite. Utrolig kjedelig da. :p
 
Ja første gang jeg går på de. Men det er greit å vite. Utrolig kjedelig da. :p
Utrolig kjedelig ja :p jeg var hos legen og fikk vite at jeg skulle komme tilbake om det varte i ett halvt år
 
Utrolig kjedelig ja :p jeg var hos legen og fikk vite at jeg skulle komme tilbake om det varte i ett halvt år
Oi. Såpass ja! Det gidder jeg ikke altså. Gir det bittelitt tid til så får jeg heller vurdere noe annet i så tilfelle :)
 
Oi. Såpass ja! Det gidder jeg ikke altså. Gir det bittelitt tid til så får jeg heller vurdere noe annet i så tilfelle :)
Andre kan også ta ett halvt år å stabilisere seg på. Så ville gitt det ihvertfall 4 mnd
 
Jeg blødde hele tiden.. så jeg måtte bare slutte å bruke den.mdet gikk egentlig fint det første halvåret, da blødde jeg ingenting med dem, før jrg blødde konstant og av og på hele tiden
 
Jeg fikk ikke brukt den og måtte bruke cerazette. Vi er forskjellige. Men er veldig vanlig med blødninger til og fra de første 6 mnd. Mener det er sånn på all prevensjon som man mister mens av?
 
Back
Topp