Blø men finner ikke ut hva som er årsaken

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Hei dere!
Er 13uker på vei og hadde en styrtblødning i dag med magesmerter. Ble henvist til gyn pol og det fant ingen årsak til blødningen.
Vi så en liten tass som levde, morkaken var høyt oppe, og alt var bra. De sa også at mormunn var lukket, men at dette kan være en påbegynnende SA. Har blødd utrolig mye i heledag, helt friskt blod.
Noen som har opplevd lignende å mistet? Tør ikke å glede meg over den lille gutten i magen lenger :(
 
Hei dere!
Er 13uker på vei og hadde en styrtblødning i dag med magesmerter. Ble henvist til gyn pol og det fant ingen årsak til blødningen.
Vi så en liten tass som levde, morkaken var høyt oppe, og alt var bra. De sa også at mormunn var lukket, men at dette kan være en påbegynnende SA. Har blødd utrolig mye i heledag, helt friskt blod.
Noen som har opplevd lignende å mistet? Tør ikke å glede meg over den lille gutten i magen lenger :(

Hvordan har ting gått?
 
Dt har heldigvis gått bra :) Fikk plutselig brunutflod med slim en uke etter blødningen og har hatt det i 4 dager, men det stoppet i går :)

så utrolig bra. :) Det var godt å høre, håper resten av graviditeten går bra :) Er vel ikke mange ukene igjen før oul for dere nå :D
 
Så godt med slike glade historier :)
 
jeg og har opplevd dette og det gikk bra. var på jobb og blødde ut hele korridoren. trodde jeg tissa på meg, gikk på do, og noen sa til meg at de var blod overalt. tok på meg gigableie, blødde gjennom, aldri blødd så mye etter en fødsel en gang. viste seg at litt av mrkaka hadde løsnet. hadde hatt utskrapning fordi jeg hadde xu, de visste ikke at det befant seg en på innsiden å. så han klamret seg fast tross utskrapning. fødte en frisk og rask gutt i uke 36. 2100g og 41cm. morkaka hadde vokst sammen og var rund som en ball. lykke til! det er nok en fighter
 
Back
Topp