Blø av angrepillen???

Tror ikke jeg gjorde det nei.. Men så er det noen år siden da.. [8|]
 
ORIGINAL: KathMor

Tok en gang da jeg var 18.. Eneste jeg husker var at jeg ble veeldig svimmel (fint tidpunkt å være på sprangtrening på [&:][8D]) Men kan ikke huske jeg blødde nei.....

 
 
Ok... Satse på det da. Fikkd et for meg at siden jeg ikke fikk noen mens, så virka ikke pilla. Men da kan jeg mest sannsynlig roe meg ned igjen da
 
ORIGINAL: Skjønningene**

Fant hos lommelegen::

Den blødningen du fikk etter angrepillen, var nok ikke mens, men en effekt av Norlevo. [;)]

 
Så da KAN man bø etterpå altså. Men det er ikke sikkert at en gjør det
 
ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Skjønningene**

Fant hos lommelegen::

Den blødningen du fikk etter angrepillen, var nok ikke mens, men en effekt av Norlevo. [;)]


Skulle til å si det samma.... om man blør så er det vel den effekten man ville ha.....

 
Nå henger jeg ikke helt med her.. Effekten en ville ha??
 
En kan blø av angrepille ja. "en ekstra mens"
 
Måtte ta en for noen dager siden jeg også. Og da leste jeg grundig over bruksanvisningen om bivirkninger osv.. Les, så finner du det ut [:D]
 
ORIGINAL: KathMor

Nei ok, tenkte kanskje om man blødde så var det effekten av en angrepille som "tok bort" eventuelt befruktet egg... Men ok - da tok jeg feil [:)]


Det trodde jeg å.. men har aldri tatt angre pille da. Men trodde man fikk en slags blødning når man tok angrepille[&:][8|]
 
Jeg har ikke hatt noe blødning på grunn av angrepillen, men jeg fikk mensen 1 uke for tidlig. Det står på bruksanvisningen at slik kan skje.. [8D]
 
ORIGINAL: NurXhaN

Jeg har ikke hatt noe blødning på grunn av angrepillen, men jeg fikk mensen 1 uke for tidlig. Det står på bruksanvisningen at slik kan skje.. [8D]

 
Ja det fikk jeg med meg, at mensen kunne komme tidligere eller senere.. Men sto vell ingenting om en ekstra mens i bruksanvisningen??
 
Jeg tok den vertfall på løredag, og det er ikke komt noe blødning her. Men skulle jo egentlig hatt mensen idag da............................. Men da er vell den blitt litt forsinka
 
ORIGINAL: Skjønningene**

ORIGINAL: KathMor

Nei ok, tenkte kanskje om man blødde så var det effekten av en angrepille som "tok bort" eventuelt befruktet egg... Men ok - da tok jeg feil [:)]


akkurat det jeg tenkte også , bare googla frem svar jeg [;)]

 
Er vel det som er poenget med angrepille.. At den skal hindre egget i å bli befrukta! Hadde den tatt vekk et allerede befruktet egg, hadde det jo på en måte blitt en "abort-pille", og det er det jo ikke.. [8|][:)]
 
ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: Skjønningene**

ORIGINAL: KathMor

Nei ok, tenkte kanskje om man blødde så var det effekten av en angrepille som "tok bort" eventuelt befruktet egg... Men ok - da tok jeg feil [:)]


akkurat det jeg tenkte også , bare googla frem svar jeg [;)]


Er vel det som er poenget med angrepille.. At den skal hindre egget i å bli befrukta! Hadde den tatt vekk et allerede befruktet egg, hadde det jo på en måte blitt en "abort-pille", og det er det jo ikke.. [8|][:)]


Aha.. hmm.. nå skjønner jeg[;)]
 
Jeg mener man skal blø av angrepilla, har tatt den 2 eller 3 ganger tror jeg.. og har blødd etterpå alle gangene! venninna mi tok en seeelvfølgelig etter forrige helg og hun begynte å blø et par dager etterpå..
 
Back
Topp