Blödninger

Ikke ennå denne gangen, men opplevde små blødninger etter sex et par tre ganger første svangerskapet mitt :)

Ikke nå, men har hatt det i et tidligere svangerskap uten at det har vært noe galt:)

Blødde litt i do i går og var litt rosa på på papiret når jeg tørket meg. Kom ikke noe mer før litt rosa på papiret en gang midt på dagen i dag. Ikke hatt noe smerter og ikke blødd noe mer. Så håper det går bra blødde mer 2 dager sist jeg var gravid (fikk tvillinger). Hadde en SA 1. November og det var noe helt annet.

Jeg blødde som bare det i går. Avventer enda på svar på om det går bra eller ikke, men har i alle fall sluttet å blø.

Hadde festeblødning 9 DPO og en liten spotting av blod uke 5. Mistenker SA igjen, men holder meg fast i håpet!! ❤️ Hvordan går det med deg?

Hadde moderate blødninger i uke 7, viste seg å komme fra livmortappen. Kom helt uprovosert, men alt sto bra til med spiren:Heartred

Dette er fjerde gang jeg er gravid. Og har opplevd småblødninger med alle sammen i første trimester, uten at det har ført til spontanabort!

Har nå i flere dager hatt brun utflod. Det er «nytt» for meg. Går med truseinnlegg for det kommer en del. Var hos legen på fredag og sjekket at alt stod bra til med bøllefrøet - (heldigvis har han UL-apparat). Men han kunne ikke se noen grunn til den brune utfloden. Har tidligere hatt lys rosa utflod etter sex..

Forrige svangerskap blødde jeg en del i uke 11/12, i tillegg til den «vanlige» lyserosa spottingen etter sex/ fysisk anstrengelse. Da var det fra morkaken blødningen kom. Den lå nede foran åpningen. Måtte ta det med ro noen uker inntil morkaken hadde trekt seg lenger opp i livmoren :)

Tross gode erfaringer med blødninger i første trimester, synes jeg aldri det er noe kjekt å oppdage blod på papir/truseinnlegg. Får alltid en stor klump i magen og tenker det verste..

Back
Topp