blærk.... en tur på butikken....

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Først da så blir jeg bilsyk da når jeg kjører nedover dit, og kvalmen slipper ikke taket nå nei....
Så holder jeg på å koke ihjel der inne......... raske med meg noe, og komme meg fort hjem, kan fort bli lite shopping fremover :P

offa blir du kvalm av å kjøre bil selv?

Blir du bilsyk?

Gruer meg litt å kjøre helt til Sandvika med gutta i mårra, dei skal til BF og være der i helgen. Har heldigvis med kjæresten, som forøvrig mente det kun ble en stopp på turen, men jeg sa at jeg kjører så det blir maaaaaange stopp!
Så går seg vel til :)

Ja det blir jeg gitt, men ikke alltid..... helst vist jeg har spist mat rett før jeg kjører og det gjorde jeg nå :P
Hørtes slitsomt ut. Bra du ikke kjører taxi da:-) hihi:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hørtes slitsomt ut. Bra du ikke kjører taxi da:) hihi:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Hehe nei glad jeg ikke gjør det ;)
Men ganske slitsomt og stå i en kiosk og jobbe og, hater lukta av folk som røyker :angry7 og ellers parfyme, dårlig åne osv..... alt er jo 1000 ganger forsterka :P

Blir du bilsyk?

Gruer meg litt å kjøre helt til Sandvika med gutta i mårra, dei skal til BF og være der i helgen. Har heldigvis med kjæresten, som forøvrig mente det kun ble en stopp på turen, men jeg sa at jeg kjører så det blir maaaaaange stopp!
Så går seg vel til :)

sanviksågar jeg i går :) Hvor langt er det i bil fra deg? Kjipt å bli bilsyk da :sad010

Jeg har hatt en tendens til å bli bilsyk når jeg er gravid men ikke ellers og hvis jeg blir veldig varm når jeg er gravid så blir jeg også fort kvalm...

Back
Topp