Blærebetennelse

poda

Flørter med forumet
Har i mange år vært veldig plaget med urinveis infeskjon. Kjenner når det er på vei og har det så ofte at jeg alltid har medisin liggende. Nå når jeg er gravid prøver jeg å la være å ta medisiner. Kjenner at det er på vei nå og som regel så klarer jeg å la være å fæ det med tranebær jus kapsler og jus men har fått beskjed om at jeg skal være forsiktig med det under svangerskapet.

Noen som også er plaget med urinveiene som har noen gode råd om hva man kan gjøre??

Jeg har også vært plaget en del med blærebetennelse. Man skal være forsiktig med naturlegemidler når man er gravid, men jeg er usikker på om tranebær er farlig. Det hjelper ihvertfall litt å drikke masse vann for å rense opp!

Drikk mye væske for å unngå å få den, sa legen min til meg :)

Vet bare at det MÅ behandles når du er gravid, mens vanligvis bruker legen å si drikk mye og vent noen dager... Ville ringt legen i morgen tidlig og forhørt meg om gjeldene prosedyre! God bedring og lykke til!

tranebær blir brukt mye i slutten av en graviditet for å få ut en del vann som samle seg i kroppen + d kan føre t modning av fødsel.,derfor isje t å annbefale å ta !  drikk mye vann så avfallstoffene komme ut, appelsinjus og synet melkeprodukter e og bra og om du får urinveisinnfeksjon så får nokk garantert ny atibiotikakur hos legen som gravide tåle bedre  :)

urinveis infeksjon og nyre/bekken betennelse e ikkje bra under graviditeten..... ta d fra mæ som bei innlagt før d i forrige uka... d hæng åsså længer i, å d e viktig å behandle d tidligst mulig.... så æ ville ha tatt kontakt me lægen...

Du må som de andre sier drikke rikelig, og drikk gjerne appelsinjuice. C-vitaminet i juicen lager et surt miljø i urinveiene, noe bakteriene ikke liker ;-)

Takk for svar. Har vært hos legen og han skrev ut en resept til meg som jeg kunne ha i bahånd i tilfelle jeg fikk det en lørdag elle rnoe, Men han anbefalte at jeg kom inn uansett siden de vil vite alt som skjer med deg mens du er gravid.

Back
Topp