Blærebetennelse/UVI

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har en liten mistanke om at jeg har fått det...bør jeg kontakte legevakten?? Er vell ikke bra å gå med det for lenge?[:)][&:]

Takk for svar

Push

Går å drikker litt appelsin juice...hørt det skal hjelpe[:D]

ORIGINAL: Nikki!

masse vann og tranbær.
men hadde også kontaktet lege jeg da. hvorfor ha det vond når det finnes AB?
barnet tar ikke skade av det,så lenge legen skriver det ut

Jeg har ikke vondt...bare pisser mye[:'(][:'(] Hadde UVI i begynnelsen av svangerskapet men fikk AB så gikk det bort..har vært litt kald på føttene disse dager[&:] Har vært å tatt på tøffler nå[:)]

Jeg hadde ringt legevakta... Går man med det for lenge kan det gå opp i nyrene og det er utrolig vondt!

ORIGINAL: Sarapus

Jeg hadde ringt legevakta... Går man med det for lenge kan det gå opp i nyrene og det er utrolig vondt!

Ja får se det litt an...drukket litt appelsin juice nå,se om det hjelper[:D]

Er ikke sikkert det er uvi bare fordi du tisser mye, men alltids greit å sjekke.
Lenge til du skal til jordmor/lege da? Har jo litt å si for hva du bør gjøre.
Man kan jo lett ha det uten å kjenne noen tegn når man er gravid. Selexid er antibiotikaen du mest sannsylig blir satt på. ikke farlig for babyen.

ORIGINAL: bergliotte

Er ikke sikkert det er uvi bare fordi du tisser mye, men alltids greit å sjekke.
Lenge til du skal til jordmor/lege da? Har jo litt å si for hva du bør gjøre.
Man kan jo lett ha det uten å kjenne noen tegn når man er gravid. Selexid er antibiotikaen du mest sannsylig blir satt på. ikke farlig for babyen.

Nei det føltes bare som sisst gang jeg hadde UVI i begynnelsen av svangerskapet...[;)]

Kan være smart å ta med en urinprøve til legevakten å sjekke..det tar 2min[:)]Og du slipper unødvendig å gå med smerter viss det utvikler seg til nyrebekkenbetennelse...For DET gjør vondt[&:]Jeg har hatt uvi 8ganger under svangerskapet nå,og 4gangr med nyrebekken-bet. ikke noe særlig..Å når jeg har hatt uvi har det ikke gjordt vondt,bare gått på do i ett..

Back
Topp