blæra

litlå

Gift med forumet
litt flaut... men har alle kontroll på blæra si etter fødsel..?? jeg sliter.. snufs... må jeg tisse så må jeg tisse NÅ og ikke om 2 sek... [:(][:(]

har det heldigvis ikke slik!!!!

har det ikke sånn heldigvis. men hvis jeg har venta litt for lenge, sliter jeg litt. da er det bare så vidt jeg rekker det...

ORIGINAL: bondekone

ja slitter en del med det,kniper og kniper men virker ikke som det hjelper, hadde det probleme da jeg hadde fått Dennis og. Så var ikke helt bra etter det, legen vurderte operasjon,men mente jeg skulle vente til jeg var ferdig med barnefødsler.

En må bare huske knipeøvelsene hver dag så blir det litt bedre.Lykke til

mange takk.. frister lite med operasjon der... så jeg kniper for harde live.. når jeg kommer på det... føler meg flink, derfor litt frustrert når det liksom ikke hjelper...[:(][:'(][&:] men det hjelper vell med tiden...

ja slitter en del med det,kniper og kniper men virker ikke som det hjelper, hadde det probleme da jeg hadde fått Dennis og. Så var ikke helt bra etter det, legen vurderte operasjon,men mente jeg skulle vente til jeg var ferdig med barnefødsler.

men hva gjør man når man ikke klarer å knipe da...??

ORIGINAL: ainakor79

har det heldigvis ikke slik!!!!

signerer, heldigvis[8|] men det du beskriver er jo veldig vanlig har jeg hørt.

en av grunnene til at jeg reagerer er at det ikke var sånn med første mann... men som sagt så er jo ingen fødsel lik... og plager og smerter forskjellige...

knerthen: sliter du med det samme? føler av og til at jeg kjenner noe nedentil når jeg kniper men ikke alltid... vi får knipe til vi stuper... [&:]

ORIGINAL: knerthen

men hva gjør man når man ikke klarer å knipe da...??

jeg kjenner best at jeg kniper når jeg ligger på magen...  men har hørt at for best resultat så er det best å knipe stående eller når du ammer...[&:]

ORIGINAL: litlå

en av grunnene til at jeg reagerer er at det ikke var sånn med første mann... men som sagt så er jo ingen fødsel lik... og plager og smerter forskjellige...

knerthen: sliter du med det samme? føler av og til at jeg kjenner noe nedentil når jeg kniper men ikke alltid... vi får knipe til vi stuper... [&:]

Jeg sliter egentlig ganske mye.. kjenner ikke at det kommer noe bestandig og når jeg går på do er det skikkelig konsentrasjons arbeid å få tissa for jeg klarer ikke å trykke det ut liksom..
Jeg får vondt i stinga når jeg kniper så de må kanskje gro litt mer føre jeg tar å kniper til jeg stuper..
Heldigvis så skal jeg på kontroll hos gynekologen som sydde meg sammen om noen mnd og vist ikke alt er som det skal være så blir det iallefall "reparert" da.., men jeg håper ting er "normale" føre den tid da..

Back
Topp