Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bondekone
ja slitter en del med det,kniper og kniper men virker ikke som det hjelper, hadde det probleme da jeg hadde fått Dennis og. Så var ikke helt bra etter det, legen vurderte operasjon,men mente jeg skulle vente til jeg var ferdig med barnefødsler.
En må bare huske knipeøvelsene hver dag så blir det litt bedre.Lykke til
ja slitter en del med det,kniper og kniper men virker ikke som det hjelper, hadde det probleme da jeg hadde fått Dennis og. Så var ikke helt bra etter det, legen vurderte operasjon,men mente jeg skulle vente til jeg var ferdig med barnefødsler.
ORIGINAL: ainakor79
har det heldigvis ikke slik!!!!
ORIGINAL: knerthen
men hva gjør man når man ikke klarer å knipe da...??
ORIGINAL: litlå
en av grunnene til at jeg reagerer er at det ikke var sånn med første mann... men som sagt så er jo ingen fødsel lik... og plager og smerter forskjellige...
knerthen: sliter du med det samme? føler av og til at jeg kjenner noe nedentil når jeg kniper men ikke alltid... vi får knipe til vi stuper... [&:]