blæra mi er blitt hoppball...

OH RLY?

Forumet er livet
Hu heiii!

Nå de siste ukene har min toalettfrekvens skutt i taket gitt! fra å tisse et par ganger dagen, til å sikkert være på do å tisse 15-20 ganger for dagen og 2-4 ganger om natten[&:]

var sikkert å tissa (tre dråper hver gang) 8 ganger bare på jobb i dag, å det er en del det når man vet jeg jobber bare 50%....altså 3,5t pr dag...
kjøpte en ny sånn dorens-greie som henger i doskåla for mindre enn 14 dager siden, å den gikk tom i går.[8|][:D]

Mia trykker så hardt på blæra at det kjennes ut som jeg får støt av og til, og har store problemer med å knipe skikkelig, redd for å lekke jeg asså... magen rører seg når hu driver på *ler*

hvordan er det med dere for tiden da?

Hehe, signerer her. God trim på jobben ihvertfall...opp og ned trappen ihvertfall annenhver time!
Det blir sikkert ikke noe bedre de neste 3-4 månedene heller [:@]

Kan vøl si dæ sånn at dæ kjennes ut som ein kveld på by'n heile tia...(Nope, har kji party-blære) Å når e først må tisse, MÅ dæ skje mæ ein gång...[:D]

Har en sånn "hoppepåblære" baby nedi her jeg og. Noen ganger kjennes det ut som om alt innvendig er på vei ut (skikkelig ubehagelig er det). Så du er nok ikke den eneste som må ha doen i en umidelbar nærhet når ungen bestemmer seg for å hoppe trampoline[8D] Hadde ikke akkurat noe festblære fra før heller da[;)]

[:D] bra det ikke er BARE meg da[;)]

ja er helt sykt, skulle nesten bare hatt på en sånn up and go for voksne så jeg kunnet få sitte i fred[:D]

tenk deg DET synet da *ler* ojjameg[:D]

Jeg har vært heldig så langt denne gangen.
Men Sandra var fæl til å bruke blæra som fotball, skikkelig ubehagelig.

min blære og![8|] hun liker hvisst at jeg skal stå opp på natten å gå på do! hver morgen kl 6 våkner jeg å må på do og når jeg legger meg igjen sparker hun som en gal!!

Er med i blærehoppeklubben!![&:]

ORIGINAL: ruskesarah

Er med i blærehoppeklubben!![&:]

Meg også...faktisk så er det skikkelig vondt til tider[:(]

ja kjennes ut som jeg får støt i meg *ler*

hu ligger å spenner bakover nå kjenner jeg, heeelt greit det, litt avlastning for blæra sier jeg ikke nei til[:D]

Det er fler enn bare meg skjønner jeg.. Var til legen fordi jeg trodde jeg hadde fått blærekattar jeg, men det var visst bare vesle frøkna som som har funnet ut at det er gøy å bruke blæren som trampoline[&:]

Back
Topp