Blæh!

Daizy

Forumet er livet
Begynte i ny jobb for 2 uker siden,og allerede denne uken her har jeg blitt pålagt å jobbe kvelden selvom arbtiden er fra 7-15...
Så idag og resten av uka må jeg jobbe 14.30-22.30...og jeg haaaater å jobbe kveld/skift[:'(]

Lurer på om det egentlig er lov jeg...?Å pålegge folk å jobbe kveld når det egentlig ikke er skiftarbeid,selvom det bare er pga påskerush?
Ikke får jeg med meg CSI idag heller,og misser LOST imorra,og det er jo egentlig det verste![:(][&:][:D]

Og så skulle jeg jo egentlig gjort masse fornuftig i heimen idag da,før jeg drar på jobb...og hva gjør jeg - jo,henger her inne jeg![8D][:D]

Hvis det ikke er skrevet i kontrakten, så kan de ikke sette deg opp uten tillatelse.

uffda :((
Tror dem kan pålegge deg det ja... men er ikke helt sikker altså. (hjelper å dytte :)

Men seriøst; er det LOST imorgen????????? [:-][:-][:-][:-]

trodde ikke de kunne på legge folk å jobbe sent hvis ikke det står i kontrakten [8|]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Arbeidsgiver kan endre turnusen/arbeidstiden med en viss % (husker ikke helt 20%) men da skal det være 14 dagers varsel....

Vet ikke om dette gjelder dette tilfellet, men sjekk arbeidsmiljøloven.

Takker,greit å vite til senere[;)]Gidder ikke å legge meg ut med arbeidsgiver etter 2 uker,og det vet de sikkert å dra nytte av...
Og ja,det er LOST imorgen[;)][:D]

Lost går vel i reprise en dag?

Men jeg hadde hvert fall tatt det opp med abeidsgiver, i en hyggelig tone selvsagt, sånn at de ikke tror de kan gjøre det igjen og igjen siden du godtok det første gangen... [:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Lost går vel i reprise en dag?

Men jeg hadde hvert fall tatt det opp med abeidsgiver, i en hyggelig tone selvsagt, sånn at de ikke tror de kan gjøre det igjen og igjen siden du godtok det første gangen... [:)]

Jeg har Get-boks så det er bare å ta det opp,men blir liksom ikke helt det samme[8D][:D] Er bare så pyton å måtte være på jobben på kvelden liksom,da skal man jo egnetlig være hjemme da...
Jau jau,nå er det snart påskeferie da[:D]

Kveldsjobbing sucks, he he... Er da man skal være hjemme og kose seg.

Men påske blir jo bra da [:D] Da blir det masse hjemmekos sikkert...

Back
Topp