Blæh...

Ungmammatil2

Andre møte med forumet
Når du er så dårlig at du angrer på at du er gravid så du vil ta abort for å slippe dette å i tillegg begynner å grue deg til fødsel..

Hvis du er så kvalm så finnes det medisiner. Gå til legen og spør om kvalmestillende :)

Når du er så dårlig at du angrer på at du er gravid så du vil ta abort for å slippe dette å i tillegg begynner å grue deg til fødsel..

Var sånn jeg hadde det med mitt første barn. Jeg lurte på hva i all verden jeg hadde utsatt meg selv for. Men når formen ble bra og ungen kom til verden ,var alt glemt :-)

Var sånn jeg hadde det med mitt første barn. Jeg lurte på hva i all verden jeg hadde utsatt meg selv for. Men når formen ble bra og ungen kom til verden ,var alt glemt :-)
Var slik de andre svangerskapene også.. Å da holdt jeg liksom ut.. Merker det tar mer på nå, siden jeg må fungere for de andre barna i tillegg..

huff, håper på bedring

Off, jeg forstår godt hva du mener og har tenkt det selv noen ganger. Spydder hver eneste dag sist svangerskap og er dårlig denne gangen også.. Vi må bare holde ut!! Det er heldigvis ikke lenge sammenlignet med hva vi får ut av det :) God bedring og lykke til <3

Jeg tenkte akkurat det samme med nr 2. Jeg var dødskvalm og spydde kjempemye. Dessverre mistet vi jenta vår i uke 38. Jeg lovet meg selv at når jeg ble gravid igjen når vi var klar, skulle jeg aldri tenke noe sånt igjen. Nå er jeg gravid igjen, og kvalmen har slått til. Men jeg skal bare holde ut, eller be om kvalmestillende om det blir for ille. Bare så lenge vi får en levende, frisk baby ❤

Jeg tenkte akkurat det samme med nr 2. Jeg var dødskvalm og spydde kjempemye. Dessverre mistet vi jenta vår i uke 38. Jeg lovet meg selv at når jeg ble gravid igjen når vi var klar, skulle jeg aldri tenke noe sånt igjen. Nå er jeg gravid igjen, og kvalmen har slått til. Men jeg skal bare holde ut, eller be om kvalmestillende om det blir for ille. Bare så lenge vi får en levende, frisk baby ❤
Huff så trist :( Kan jeg spørre hva som skjedde siden du mistet så sent? <3 Denne gangen blir det sprell levende baby <3

Huff så trist :( Kan jeg spørre hva som skjedde siden du mistet så sent? <3 Denne gangen blir det sprell levende baby <3

Hun hadde en stor knute på navlestrengen som ble stram. Ingen vet når knuten har blitt til, men sikkert tidlig. Slik jeg har hørt er det vanlig å få knute på navlestrengen, men det er uvanlig at den blir stram. Var på kontroll hos jm to dager før og alt var fint. Plutselig ble alt stille :-( Vi var maks uheldig fikk vi beskjed om. Nå krysser vi alt for at det skal gå bra ❤ Skal ha tett oppfølging videre så mye jeg vil, så det er litt betryggende :-)

Back
Topp