Blæh..

Leverte bachelor oppgave i dag og har siste eksamen om 2 uker. Det må jo nesten feires, så tror jeg stikker på polet og finner en alkoholfri champagne/vin. Blir ikke helt det samme, men blir ikke lett påvirket av alkohol uansett så merker nok ikke mye forskjell.

Har det slik selv. Er nettopp ferdig med eksamer og skal runde av dette skoleåret og dermed blir det mange sammenkomster med klassen hvor de da nyter et glass eller 10! Må si jeg savner det da, ellers er ikke savnet der.

Var i 30-årslag i helga og blei selv 30 dagen etter. Da jeg så hvor slitne de andre var etter første festen der synes jeg det var helt topp :P Men jeg kan savne det litt til enkelte matretter av og til, men da er det liksom bare snakk om ett glass vin feks, så det går fint å stå over nå.

Savner det også nå om sommeren når det er fint vær. Ei pils i solveggen hadde vært noe nå. Men er godt å slippe fyllesyke.. Heldigvis er ikke mannen min noen partyløve så han bruker også å la være alkohol når vi er på festligheter :happy:
men aller mest savner jeg nok snusen... Blir nok vanskelig å holde seg unna den etter amming:shifty:

Ikke noe problem og avstå fra alkohol nei ;) og finnes overaskende mye god alkoholfri øl i butikkene :) Men!!! Finner ikke alkoholfri rødvin som er god :( og det savner jeg :/ og spekeskinke :p
Har tenkt og kjøpe en skikkelig fin flaske rødvin som ska få stå og vente på meg til etter amminga ;)og den ska nyytes med spekeskinke og myke oster :p

Savner det også nå om sommeren når det er fint vær. Ei pils i solveggen hadde vært noe nå. Men er godt å slippe fyllesyke.. Heldigvis er ikke mannen min noen partyløve så han bruker også å la være alkohol når vi er på festligheter :happy:
men aller mest savner jeg nok snusen... Blir nok vanskelig å holde seg unna den etter amming:shifty:

Jeg savner også snusen fortsatt... men har veldig lyst til å avstå fra den når jeg er ferdig med amming osv. Men tror jeg må få samboer til å slutte å snuse før den tid ;)

Jeg savner også snusen fortsatt... men har veldig lyst til å avstå fra den når jeg er ferdig med amming osv. Men tror jeg må få samboer til å slutte å snuse før den tid ;)

Hehe ja det gjør det ikke enklere når samboer snuser for det gjør min:shifty:.. Jeg har mine tvil på at han klarer å slutte. Vi har prøvd sammen før og da var vi så sint og irritert at det prosjektet ga vi opp etter 1 måned:p men er en dyr utgift som jeg gjerne skulle vært helt foruten..

Hehe ja det gjør det ikke enklere når samboer snuser for det gjør min:shifty:.. Jeg har mine tvil på at han klarer å slutte. Vi har prøvd sammen før og da var vi så sint og irritert at det prosjektet ga vi opp etter 1 måned:p men er en dyr utgift som jeg gjerne skulle vært helt foruten..

Haha.. Kan være ganske ubehagelig å slutte ja. Sånn sett veldig greit å bli gravid og ikke ha noe valg (for min del i alle fall). Man bør visst ikke samsove med baby om man snuser, så det er jo fin motivasjon til å slutte :) For regner med at det blir noe samsoving i starten uansett. Og ja, det er en veldig unødvendig og dyr utgift...

Da vi var ute og spiste sushi i sommerværet sist uke, da kjente jeg helt enormt på savnet etter iskald riesling. Og da vi var på ferie, og mannen drakk god rødvin til fantastisk mat på restaurant. Matopplevelsene blir ikke helt det samme!

Back
Topp