Blæh

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Noen andre som føler at de ser ut som et konstant flykræsj?snakk om selvtillit. Føler at jeg ser fæl ut.savner håret mitt plutselig. Klippet det "kort" i november. Fargen ser ikke noe særlig ut lenger heller.jeg føler at jeg forfaller helt her..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Signerer denne... Klipte med også kort i November, ANGRER!!
Vil føle meg smashing igjen..! I nye klær og med langt hår, uten melk og gulp over alt.

Leander født 3. Juli 2013
Termin 5. Juli 2013

Har vurdert det, men tror ikke det er verdt det... Det varer jo bare for en periode, og når de faller ut så er jo håret som oftest helt rasert... Clip-on funker jo, men det er tidkrevende og tid er noe jeg føler jeg har for lite av:p

Termin 5. Juli 2013

Ja . ikke så behagelig heller å ha noe i håret. :) men i natt sov jeg hele natten og stod opp litt tidligere enn vanlig så sminke meg noe må jeg klare:)

Føler det samme:/ ikke energi på å prøve å gjøre meg fin. Kroppen passer ikke i klærne heller :(

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Sånn er det her også. Men jeg sminket meg nesten aldri før. Men kjempe godt at mannen min har mye ferie til gode så jeg har fått farget håret mitt. Til å med skiftet farge. Kjempe deilig, er å anbefale. Jeg har noen klær som passer enda etter fødselen, men det er få. Også føler jeg meg ikke spesielt pen i det. Føler alt bare tyter ut overalt. Jeg har blitt sittende med ti kg ekstra etter fødselen. Har prøvd å kjøpe nye bukser, men ikke noe passer liksom. Kjempe kjedelig. Så da må man vaske klær hele tiden for å se sånn passe ut de dagene man drar ut. Men ser ei som var gravid samtidig som meg, hu går med store overdeler hver gang jeg ser hu. Jeg har bare stramme klær siden jeg var veldig tynn før.

Jeg har nådd vekta jeg hadde før sv, men føler alle klærne mine er "oppbrukt"! Har så lyst på noe nytt, men det er vell ikke det økonomien prioriteres til akkurat nå(hadde barndåp i helga)
Mannen har vært sykemeldt siden vi fikk lillegutt pga knærne så han er jo behjelpelig, men kjenner ingen plass at jeg gidder eller at noe av det jeg gjør hjelper på utseendet... En sydentur hadde gjort seg!

Termin 5. Juli 2013

Heldig sånn sett og var et halvt kg til overs en uke etter fødsel men ja.kjipt innhold i klesskapet, føler jeg likevel har noe kg til overs.og slapp i kroppen.en dag med shopping, hårfarging og velvære hadde gjort seg.men økonomien sier nei for øyeblikket.
Hårfarging kan jeg nok ta meg tid til men jeg føler jeg har nok med rydde og dill dall for vi har planer om å legge leiligheten ut for salg snarest.lurte på om vi skulle vente men det ser ut som det lønner seg nå.

Her vokser håret så fort at jeg konstant sliter med ettervekst. Føler meg lite fresh...i tillegg hsr jeg plutselig fått masse kviser (jeg som ikke pleier å ha...).
Og så klær....har hverken råd eller peiling. Føler meg som den "trailer-trashen"

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Back
Topp