Blæh !

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Åh jenta mi har vært verdens greieste de første ni dagene. Sovet spist, spist sovet!

Dag ti hadde hun, hva jeg trodde var det første øke døgn hun hang på puppen fra 14-22 mer eller mindre hele tiden. Og hvis hun sovnet og jeg prøvde å legge henne fra meg våknet hun etter kort tid.

Nå har vi det tredje sånn døgnet! Og jeg begynner å bli irritert! De andre dagene har hun i hvertfall sovet fra 11-14 eller 15, men ikke i dag... Vil så gjerne ha fem min til meg selv nå....

Lurer på om det er magevont hun prøver å spise vekk eller om det er stresset som på orker henne. Mannen min begynte tilbake på jobb og gutta på 6 og 4 har barnehage fri. De takler dårlig at jeg ammer HELE tiden og at det ikke er andre barn hjemme. Jeg reiste ut til mamma og pappa for å gå litt avlastning men dette er slitsomt.

Ok det hører med er at jenta spiser sjeldent om natta, så jeg får sove godt!!!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Er jo ikke umulig at hun kjenner på stresset! Jeg hadde det sånn sist når mannen begynte å jobbe etter tre uker sammen med oss. Slet med høye skuldre og litt depresjon, og hun hylte og hang i puppen hele tiden. Veldig slitsomt! Og spesielt når man har to andre å ta seg av også da.
Håper d hjelper med avlastning!

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Er jo ikke umulig at hun kjenner på stresset! Jeg hadde det sånn sist når mannen begynte å jobbe etter tre uker sammen med oss. Slet med høye skuldre og litt depresjon, og hun hylte og hang i puppen hele tiden. Veldig slitsomt! Og spesielt når man har to andre å ta seg av også da.
Håper d hjelper med avlastning!

Storesøster Mars 2009
Takk, hun sovnet heldigvis i to tiden og sov noen timer, så mor fikk litt ro i sjela. Blir så lett stresset og glemmer å kose meg og det smitter nok;)

Jeg får skrive meg et notat om å ta ting med ro og at det ikke hjelper å stresse.

Takk, hun sovnet heldigvis i to tiden og sov noen timer, så mor fikk litt ro i sjela. Blir så lett stresset og glemmer å kose meg og det smitter nok;)

Jeg får skrive meg et notat om å ta ting med ro og at det ikke hjelper å stresse.

Fort gjort å trekke skuldrene litt for høyt opp til tider ;)
Så bra at hun roet seg.
Kos deg videre :)

Storesøster Mars 2009

Back
Topp