Blæh..

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Kvalm,vondt i ryggen,knusktørr på leppene og ganske sikker på at jeg ikke får sove. Pessimist jeg? Neida.. realist :p
Hjem fra hytta i morgen,litt større sjans for å få sove i min egen seng hvertfall,selv om jeg sliter der også.
Sånn i forhold til dårlig søvn som påvirker formen i feil retning er jeg glad det ikke er lenge igjen.
Skulle bare ha leita fram litt entusiasme her. Ja ja,kommer vel snart.
Natta så lenge ;)

Kjedelig og ikke få sove da :/ her er det da stikk motsatt, sov i 11 timer i batteri og er døds trøtt nå :/ lurer virkelig på hvordan det blir når lille kommer til verden og all nattevåkingen begynner.. men, natta, håper du får sove litt :)

Jeg gleder meg til å få sovet jeg og. Vært på hytta siden torsdag og sovet minimalt pga bekken, kynnere og ryggen, i kombinasjon med hard seng:-( Men idag har vi kommet hjem, og jeg skal straks legge meg i min gode seng og håper på masse søvn;-)

Kjedelig og ikke få sove da :/ her er det da stikk motsatt, sov i 11 timer i batteri og er døds trøtt nå :/ lurer virkelig på hvordan det blir når lille kommer til verden og all nattevåkingen begynner.. men, natta, håper du får sove litt :)

Forhåpentligvis trenger du litt mindre søvn når lille kommer.
Trenger nok bare masse nå for å lade opp :)

Back
Topp