Blæh!!!

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Skal feire bursdagen min idag, det betyr ut på "byen", og jeg har verken fine klær eller sko som passer.... [:'(][>:] Mini skal på overnatting hos svigers og jeg gruer meg jo selvfølgelig til det også... Akkurat nå er jeg bare stresset og klarer ikke å glede meg!

Føler meg som en utakknemlig tulling, men det sliter seriøst å være så overvektig!!! [:(]

*syte syte* Jaja... godt å få det ut, skal prøve å ta meg sammen og kose meg med litt vin og gode venner!

Idag er det faktisk akkurat 1 år siden jeg var på fest[:-] (litt rart å tenke på... føles ikke såååå lenge siden...)!

Gratulerer så mye med dagen. [:)][:)]

Syns du skal prøve å glede deg jeg. Vekten kan da ingen si noe på. Du har da født en unge. [:D][:D] Mini kommer til å få det kjempebra hos svigers. [:)]

Kos deg på byen og nyt dagen din. [;)]

Tusen takk [;)] Føles vel bare litt ekstra håpløst siden man skal være så fint kledd... Hadde vert enklere med tights og en stor genser, men da tror jeg ikke de slipper meg inn på utestedet gitt! [8D]

Tusen takk [;)] Føles vel bare litt ekstra håpløst siden man skal være så fint kledd... Hadde vert enklere med tights og en stor genser, men da tror jeg ikke de slipper meg inn på utestedet gitt! [8D]

Ja, enig i det. [:)]Hva med en tunika og tights? [:)] 

Gratulerer med dagen og vet akkurat åssen du har det, må bli kvitt 10 kilo her!![:D]
Men håper du finner noe å ha på deg og koser deg[;)]

Back
Topp