Blæh...!

Laila1981

Elsker forumet
Her har junior fått feber og oppkast... [:'(] Starta i natt ca halv 1, og har holdt det gående med oppkast frem til kl 13 i dag.. Stakkar lille vennen min..![&o] Eneste som er positivt er at han holder seg i ro på sofaen, så slipper å få spy i hele huset.. Han er utslitt selv da, har for det meste duppet seg gjennom hele dagen.
Merker jeg begynner å bli sliten nå.. Føler det eneste jeg har gjort i dag er å tørke oppkast og vaske klær..[:(] Men da jeg la meg litt på sofaen selv i formiddag så fikk jeg en kjempeoppmuntring fra den lille i magen. Han hadde skikkelig show for mammaen sin. Det var fullt liv inni der, og magen hoppet både hit og dit..[8D] Så da var det liksom ikke så ille at jeg har vært våken i nesten hele natt og i dag likevel. Virker nesten som om han ville muntre opp mammaen sin... [:D]

Uff stakkars liten, håper han bir frisk snart[:)]

Hihi den minste kjente nok at mamma var sliten og trengte litt oppmuntring da[:D]

Huff stakkar liten! Håper han straks blir frisk som en fisk.

Heldigen du som har en så livlig krabat boende i magen din!!!! [:)]Jeg gleder meg til det er min tur å kjenne at frøkna beveger på seg!

Back
Topp