Flangre
Elsker forumet
Vi har jo bilstol til den kommende storebror allerede, og tenkte at ett av nurka får arve babystolen etter han, og den andre har vi kjøpt ny maxi cosy babystol til (lik den vi har fra før). Jeg har hele tiden tenkt at det sikker blir nok plass til alle tre stolene i baksetet. Men nå sitter jeg å ser litt, og på hjemmesiden til maxi cosy kan man sjekke hvor man kan plassere de forskjellige stolene de har i de forskjellige bilmodellen. Og ingen er selvfølgelig egnet for å plassere i midtsetet!!!! Spurte på Barnas Hus da vi kjøpte det nye setet, og det skulle ikke være noe problem å ha bilstol i midtsetet ... Kjenner jeg blir litt frustrert. Skal prøve å montere alle stolene og se om det ser greit ut, men er jo litt redd for å plassere en bilstol der hvor det ikke er anbefalt :( Og på Trygg Trafikk har jeg funnet en test der de mener at det ikke er plass til 3 barneseter bak i en WV Passat. Vi har jo god tid til å finne en løsning, men kjenner jeg ble litt motløs nå :( Måtte bare sutre litt :(
Men som du selv sier så er du jo nå ute i god tid! Så en løsning finner dere uansett! Men skjønner at du ikke orker å gå å tenke på det, greit å finne ut nå hvordan dere skal gjøre det....