Blæ

mammatilguttene

Forumet er livet
Nå må vi kjøpe ny baderomsinredning. Den vi har har vært ødelagt en god stund, men den har nå holdt sammen men, nå er 2 dører dotte av å ikke går det annt å sette de på igjen siden de er godt av i festet.

Å får håpe vi finner en som ikke er så forferdelig dyr. Noen forslag???
Kunne den ikke vente i 1-2mnd eller no. Siden vi måtte kjøpe ny vaskemaskin og tørketrommel rett over nyttår.

Blæ liker ikke eldre hus. Jaja får se på det som oppussing.

Hvordan baderomsinredning har dere.

Får virkelig håpe jeg får jobben jeg har søkt på

Skal dere ha stor innredning?
Byggmakker har stadig vekk tilbud på innredninger,i flere str. Vi fikk vår innredning til 4000,- der,mens en annen butikk hadde regna på 11000 for nesten samme innredninga(stort sett bare andre håndtak).

Drittkjedelig utgift nå i janar for dere.. Men må man så må man.

Uff så kjedelig! Så typisk med sånne ting!

Min baderomsinnredning vil du nok ikke se! Det er noe gammalt skvæl fra 80 tallet med hvite skaper med rosa kant og grønn vask[:'(]

Vet ikke hvor du kan få det billig, men Ikea er jo alltid et alternativ om du har en Ikea i nærheten?

[:)]

ok, skal se på byggmakker, nei er vanlig str tror jeg. Sånn med en vask å noen skap

ORIGINAL: *Sandermamma*

Uff så kjedelig! Så typisk med sånne ting!

Min baderomsinnredning vil du nok ikke se! Det er noe gammalt skvæl fra 80 tallet med hvite skaper med rosa kant og grønn vask[:'(]

Vet ikke hvor du kan få det billig, men Ikea er jo alltid et alternativ om du har en Ikea i nærheten?

[:)]

Ja har sett litt på ikea, men den nærmeste er i finland, jepp bor langt opp i nord

Ikea har vell mye billig
Skal selge innredninga vår snart,men den er ikke så fin eller da

Vår er fra Ikea, men ja, byggmakker har mange fine på salg innimellom! [:)]

maxbo har ofte billige innredninger som er bra.
Pleier som regel å ha tilbud. Ihvertfall nå som det er januar :)

Back
Topp