blæ!

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Trodde seriøst jeg skulle være i fødsel nå. Kom på føden i natt i 1-2 tida pga svake rier og der fant de 2 cm åpning, og jeg fikk beskjed om å dra hjem og prøve å sove litt, for han kom til åkomme i løpet av natta/formiddagen, men gjett hvem som nesten ikke har NOE vondt da? :( ååh... han kommer jo ikke :( noen andre som har opplevdat det bare stoppa opp?

Ja det gjordet det til meg, men da i uke 35.. Hadde ok rier, og 3 cm åpning. Men når det da startet for alvor på termin gikk det superfort! Men bare slapp av og ladd opp batteriene, det tar seg nok opp igjen snart :)

Ja, jeg ble lurt ei uke før vesla kom. Men så ble det fart på sakene da det virkelig begynte å skje noe. ;)
Så det skjer nok snart mere skal du se.. Lykke til!!

oioi, lykke til, skjer nok før du aner :)

Jeg ble også sendt hjem med beskjed om å hvile. Dro inn igjen kvelden etter, da ble vi ikke sendt hjem :) prøv å hvile/sove om du klarer nå, min fødsel ble veldig hard når jeg ikke hadde fått sove på to netter..

Jeg ble også sendt hjem med beskjed om å hvile. Dro inn igjen kvelden etter, da ble vi ikke sendt hjem :) prøv å hvile/sove om du klarer nå, min fødsel ble veldig hard når jeg ikke hadde fått sove på to netter..
signerer den, søvn er viktig.. JEg ble faktisk beordra til å sove på 2 av fødslene mine...

Jaa skjedde med meg! Ble innlagt til og med. Men riene stoppa. Ble sendt hjem etter noen timer (kom inn 01.30 og sendt hjem 12-tida neste dag), var da 2 dager over tida.

Fikk kraftige rier etter 8(!!!) laaange dager og fikk bebbisen da samme dag :)

Begynte seriøst å grine, siden jeg var så close,men likevel ikke. Skuffa. Men har ho her ved siden av meg nå, magisk <3

Gratulerer så mye med nurket :-) <3 !

Tusen takk :) hadde bare 3 cm den kvelden, så dagen var slitsom, men fikk bli der og så tok de vannet, 4 timer så var han ute ^^<3

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer :)

Back
Topp