Blæ.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag ble jeg spurt om jeg var gravid med tvillinger...!?! (av ei som visstnok hadde vært akkurat like stor som meg når hun også hadde 3 mnd igjen)

Fy grisen de 3 siste mnd skal bli sprekkfull av slike kommentarer.... BLÆ!

Det er herlig da :)
Jeg fikk spm på søndag om jeg hadde langt igjen,
svarte at det er igjen ca 3mnd og fikk til respons at "åja, da bærer du tungt" :)

Jeg har også begynt å få de komentarene nå...hvorfor kan ikke folk bare klappe igjen! Jeg vet da vel hvor stor den magen er, jeg som går rundt med den hele tiden!!!!

Herregud, folk sier de rareste ting til en gravid.
Får helt sjokk selv jeg, over at folk klarer å kommentere til en hvor stor man er!
Og at alle skal ta på magen min hele tiden. Så ukomfortabelt a gitt!!!

Off, ja akkurat det er ikke så høy med siste del av svskapet ;) jeg fikk og en kommentar på snart termin? Eh.. Egentlig ikke.. Jeg har mage da, men synes ikke selv jeg er så stor :P akkurat passelig for 25+ uker :) vi får bare overhøre disse dumme kommentarene, de er stort sett godt ment.. Folk blander seg alltid inn og sier de merkeligste ting til gravide (jeg skjønner ikke at de tør, så fullt av hormoner som vi er :P) fordi de ikke ser oss, bare babyen inni... Men når noen prøver å klappe meg på magen, rygger jeg unna.. Min intimsone kommer ikke em som helst inni ;)

Sist var jeg ganske liten. Helt normalt sf mål og slikt, men magen syntes liksom ikke så godt. Da trodde folk jeg hadde månedsvis igjen når jeg bare hadde en uke :P

Denne gangen er det helt motsatt! Magen ser gedigen ut allerede nå og folk tipper jeg har termin i august. Prøver å bare overse slike kommentarer, men når jeg faktisk selv føler meg svær så er det ikke så lett :P

Back
Topp