Blæ..

~~Svima~~

Glad i forumet

Blæææææ... Sååååå utrolig trøtt og uopplagt, får ikke gjort noe hjemme.

Har konstant "vondt" i magen. Den er veldig øm og bukse kanter hjelper ikke akkuratt
Virker som om denne magen vil bli STOR!!! I tilegg er blodårene på puppa blitt veldig hissige.. Dette er nr 3, kanskje det har noe å si :)

Føler med deg du    helst rart at d går an bli så trøtt så tidlig altså!. og puppa verker noe sinnsykt... nr 3 her også..   jaja.. det er verdt det

Jeg er heldigvis ikke så trøtt og sliten enda, husker godt hvordan det var sist.

Gruer meg allerede

Æ e å trøtt for tia,men håpe d gir sæ snart...Vente på nr 3 æ å,så speinnt på kor stor magen blir gangen her

Har blitt sykt trøtt de siste dagene også. Puppene er ikke vonde, men diiigre. Magen er oppblåst så det ser it som jeg er mange mnd på vei. Men regner med det roer seg snart. Nr tre her også, men har ikke hatt noe særlig stor mage de andre.

trettheten komme snikande her og, så sofaen e veldig god:p men me får trøste oss med at støv og hybelkaninene ligge t me får opp energien igjen ;)

Ja alle hybelkanine får bare ligge, blir dårlig av å gjøre noe. blodtrykket faller og jeg blir svimmel ,uvel og sjelven.

Gleder meg til energien er på topp igjen :-)

Magen har vært stor begge gangene, regner med at det går den veien nå også.

Blææ ja...men samtidig et stort :D
Kan gå gjennom mye bare dette går i orden :)
Er trøtt, småkvalm og sykemeldt for å prøve å holde det hemmelig for de på jobb en stund til og pupper som SVIR!! Må faktisk stoppe helt opp før jeg kan kjøyre over dumper i veien, grusomt å gå i trapper...så håper virkeli at puppene kan gi seg litt snart, men har bare blitt verre og verre siden jeg testet positivt for 1,5 uke siden.... :)
Barn nr 1...

Fleesa84 skrev:
Blææ ja...men samtidig et stort :D
Kan gå gjennom mye bare dette går i orden :)
Er trøtt, småkvalm og sykemeldt for å prøve å holde det hemmelig for de på jobb en stund til og pupper som SVIR!! Må faktisk stoppe helt opp før jeg kan kjøyre over dumper i veien, grusomt å gå i trapper...så håper virkeli at puppene kan gi seg litt snart, men har bare blitt verre og verre siden jeg testet positivt for 1,5 uke siden.... :)
Barn nr 1...

Absolutt ett stort :-D Utrolig hvor fort man glemmer hvordan det er å være gravid, mulig bra det ;)

haha, beklager at jeg ler, men det høres ut som puppene dine tar helt av ;-)
Vi får trøste oss med at det blir bedre .

Hehe...må nesten le litt selv og...for det er faktisk helt vilt til tider :O
Føles ut som at de er helt sprekkferdige...so kan bli spennende å fylle utviklingen når svangerskapet nærmer seg slutten og en skal få melkspreng....

Back
Topp