Blæ!!

Belkin

Elsker forumet
Sjefen våknet kvart over fem i dag, ammet henne og tenkte at hun sikkert ville sove litt til - det er jo tross alt helg [;)] Den gang ei! Og så moro det er å stå opp TIDLIG sammen med en som tydeligvis har stått opp på feil bein... Og bare for å virkelig toppe det hele ligger mannen å sover sin søteste (og snokende) søvn fordi han var oppe SEINT i natt for å spille [:@][:'(]

Min lille utblåsning i dag...

Kjenner til det å bli provosert av en snorkende mann når en selv må være oppe.
Men ble i hvertfall kl 7 her da i hvertfall og siden sambo har jobba i natt ligger han også oppe og sover. Han har alltid noen rare planer i helgene så føler det ikke blir så ofte "bytte på å stå opp tidlig" helger og savner virkelig å kunne få sove ut jah..

håper humøret blir bedre utover dagen [:)]

Ja, hva slags tid er det å våkne på egentlig!?? [;)]
Ei venninne av meg har 2 barn som begge to ikke våkner før kl 09 (1 1/2 og 5 år)
*bare litt missunnelig*

ORIGINAL: **tvilling85**

Kjenner til det å bli provosert av en snorkende mann når en selv må være oppe.
Men ble i hvertfall kl 7 her da i hvertfall og siden sambo har jobba i natt ligger han også oppe og sover. Han har alltid noen rare planer i helgene så føler det ikke blir så ofte "bytte på å stå opp tidlig" helger og savner virkelig å kunne få sove ut jah..

håper humøret blir bedre utover dagen [:)]

Neste helg skal jeg si at han får stå opp med henne den ene dagen, kan ikke bare tenke at det skjer sikkert... Så får han selv velge om han vil sitte oppe halve natta. Men om han står opp med henne kan jeg være sikker på at hun trenger mat "hele" tida...rart det der gitt [&:]

ORIGINAL: Gina84

Det er tidlig ja[&o]Simen våknet 5.20 en dag her og jeg ble jo helt ødelagt.men passet på og legge meg litt når han sov første lur..

Burde sikkert jeg gjort også, Oda sover nå. Men nå er ikke jeg sovetrøtt lenger... Det er ikke bare bare gitt [8D]

her var også lillegull våken 05.00!!! klart seff å vekke storesøster. håpet hun skulle sove litt til, men begynnte å grine... det var jo selfølgeligt MIN tur til å stå opp i dag:p men nå har vi kvilt alle 3 igjen!

Back
Topp