Blæ sykemeldt

iseliten

Blir kjent med forumet
Da ble kvalmen så ille at det ble sykemelding på meg ut neste uke. Liker ikke å gjøre det, men fungerer ikke om dagen. Håper jeg slipper å gå sånn en mnd til. Kanskje kvalmen slipper før uke 12..?:)

Føler med deg, vi er visst endel i samme båt her inne. Får håpe vi blir bedre snart:)

er nok ikke lenge til det kommer en sykemld te her å, spyr og spyr, kvalm hele dagen, veldig trøtt og sliten, våkner i 4-5 tida hver natt og vrir meg, er såååå kvalm... svimmler gjør jeg å, spiser jo nesten ikke noe..

Klarer du å være på jobb selv om du spyr? Det er jaggu godt gjort! Hvor lenge har du vært sykemeldt skilpadda?

iseliten skrev:
Klarer du å være på jobb selv om du spyr? Det er jaggu godt gjort! Hvor lenge har du vært sykemeldt skilpadda?

En ukes tid nå. Veldig kjipt! Men har ikke sjans å gå på jobb..

Skjønner deg godt. Spiser du noe, isåfall hva? Jeg spiser ritz kjeks og spagetti ;)

Huff og huff..Håper den git seg ved uke 12.

iseliten skrev:
Skjønner deg godt. Spiser du noe, isåfall hva? Jeg spiser ritz kjeks og spagetti ;)

Tvinger meg til å spise,men all mat byr meg imot. Ikke lett! Bruker mye tid på å tenke på hva jeg skal spise,men blir jo bare enda kvalmere av å tenke på maten..hehe;) Gleder meg til jeg får lyst på mat igjen,skal bli deilig å kunne nyte et godt måltid!

jeg var hos legen på onsdag og ble sykemeldt i 2,5 uke. Pyton, men deilig å kunne slappe av hjemme uten å måtte presse meg på jobb. Kaster opp mi dre og spiser litt mer :)

Føler med deg kaffikåno. God bedring :) jeg kaster heldigvis ikke opp ennå. Bare ekstremt uggen og orker ikke spise stort. Ultralyd imorgen :)

Spyr heldigvis ikke selv, men syns veldig synd på meg selv med denna kvalmen!! masse slim i halsen og brekker meg.. :( Ikke samvittighet til å sjukmelde meg heller, har akkurat med folk på jobb.. Men jeg klarer det jeg MÅ, så det går greit! Men maten er helt klart et problem! Blir kvalm bare jeg tenker på div. mat.. Håper det går over snart!! for oss alle som er kvalm!!! :)

Blir nok en legetur på meg i morgen også :-( 

Jeg er også veldig kvalm og uvell, ikke bare på morgenen men HELE jæ..... dagen. Pluss at jeg er så sykt trøtt og velødig sliten hele tiden. Gruer meg skikkelig til hver dag på jobb. Men vil jo ikke bli sykemld....men vet ikke om jeg klarer mer.....nesten som jeg gråter bare ved tanken på jobb i morgen

aprilbebis skrev:
Jeg er også veldig kvalm og uvell, ikke bare på morgenen men HELE jæ..... dagen. Pluss at jeg er så sykt trøtt og velødig sliten hele tiden. Gruer meg skikkelig til hver dag på jobb. Men vil jo ikke bli sykemld....men vet ikke om jeg klarer mer.....nesten som jeg gråter bare ved tanken på jobb i morgen

Har det akkurat som deg!!! Helt PYTON!!!!! I dag er en helt forferdelig dag!! føles ut som det jeg har fått i meg i dag er langt oppi halsen nå!  Håper dagen i morgen blir bedre!

Har det på samme måten her også :( Er kvalm HELE dagen... Var ikke slik i forrige svangerskap, så dette er nytt for meg!!

Føler snart for ej sjukmelding jeg også, dersom jeg ikke blir bedre, men det var den samvittigheten da :( Er akkurat nok med folk på jobb her også, så da skaper jeg problemer dersom jeg sykemelder meg! Domt at det skal være slik.

Jeg heller har ikke lyst på NOE mat:( Alt jeg tenker på blir jeg kvalm av, også drikke. Men, jeg MÅ bare tvinge i meg, for jeg vet at jeg blir LITT bedre etter at jeg har spist.

I dag lagde jeg meg ingefær te, det hjalp faktisk :)

Håper kvalmen slipper for oss alle snart, slik at vi kan nyte graviditeten :)

Håper dere er på bedringens vei jenter. Jeg har skjønt at jo oftere jeg spiser jo mindre kvalm er jeg. så jeg spiser omtrent hele tiden om dagen. Funker ganske bra. Men vil bare spise enkelte ting da:)

Blir tur til legen imorgon her pga kvalmen, klarer ikkje meir på jobb. Trasig for pas. også når eg starter å brekke meg vedsiden av dei.
Ønsker deg masse god bedring å håper at kvalmen går over snart :)

Back
Topp