Blæ.. Slutt på helg...

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Kjenner jeg begynner å grue meg til de dagene jeg skal jobbe.. Hr så vondt i bekkenet at det ikke er litt gøy:/ gleder meg til slutten av mai og permisjon:p om jeg ikke blir mer sykemeldt etterhvert da... Er 50% sykemeldt nå og det er så godt de dagene jeg ikke jobber.. Samtidig som jeg er redd det skal bli veldig kjedelig om jeg ikke skal jobbe i det hele tatt...

Skulle gjort mye for og jobbe,er sååå kjedelig og gå hjemme hele dagen! Men ingen som har lyst og ansette en som er gravid ;(

Jeg elsker å jobbe nå. Var sykemeldt de 3 første mnd. pga hyperemesis og klarte ingen verdens ting. Det var helt grusomt. Var helt tom til slutt.
Nå er energien endelig på topp igjen og det er deilig. Regner dog ikke med jeg blir i jobb helt til permisjon starter siden jeg har et fysisk tungt yrke. Tar en mnd. av gangen og ser hvordan det går.

Vi må huske på å spare litt energi til etter fødselen også :)

Vi må huske på å spare litt energi til etter fødselen også :)

Det er det jeg tenker på også. Var sykemeldt 50% i 3 uker pga svimmel,og veldig sliten. Men man får jo ikke sykemelding bare pga man er sliten. Legen kan i alle fall ikke skrive det til nav.
Da jeg kom til kontroll igjen spurte hun om jeg fortsatt var svimmel. Jeg var jo fortsatt det,men ikke på langt nær så mye. Og energien var også bedre. Men jeg sa jo også som sant var at jeg gjerne ville fortsette å være 50% sykemeldt fordi jeg er overbevist om at det er grunnen til at jeg er bedre. Og at om jeg begynner vanlig 80 % stillingen min igjen så kommer det bare til å gå en stund før jeg går på en smell igjen.
Føler meg skikkelig teit når jeg går hjemme for jeg er jo i grei form og syns jeg kunne jobba. Men så merker jeg det jo veldig godt hvis jeg bare gjør litt for mye hjemme,da bli jeg gåen. Og hvis jeg presser videre da så blir jeg svimmel og bare verre.
Men føler meg skikkelig dum der jeg sitter i sofaen og ikke gjør en dritt.

Back
Topp