Blæ! Korsryggen!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Var jo så flott vær på fredag så tok meg en halvtimes gåtur i nabolaget før TheVoice. Dagen etterpå angret jeg, for da kjente jeg det godt i korsryggen. Søndag tok jeg meg også en tur, men gikk saktere for å se om det var bedre. Neida... bare en time eller to etterpå kjente jeg det i korsryggen, og nå kjenner jeg det fortsatt.
Var en tur hos kiropraktoren i går, og hun sa det var litt å jobbe med der og at det lå en del muskulært i tillegg. Skal tilbake på mandag allerede.
Blir frustrert, for jeg har jo lyst å være aktiv selv om jeg er gravid.. frister ikke å sitte hjemme i sofoaen helt fram til termin.

Uff det er kjedelige greier:(. Håper det går bedre med litt behandling. Her er heller ikke bekkenet ok. Mest vondt i rompa jeg da:).

*LC* skrev:
Uff det er kjedelige greier:(. Håper det går bedre med litt behandling. Her er heller ikke bekkenet ok. Mest vondt i rompa jeg da:).

Mhm, akkurat samma her! Stråler smerter fra halebeinet og inni hoftebeinene og ut i beina! Aua... Vondt og slite med bekkenet!

Huff,vet akkurat hvordan du har det.Jeg har aldri kjent noe i bekkenet,men korsryggen,huffda meg!Sist svangerskap var ikke korsryggen med meg i det hele tatt,kjenner at den er i ulaget allerede og kan ikke si jeg gleder meg til å ha det slik fram til september. 

Back
Topp