Blææhhh

Rustad90

Glad i forumet
Må bare ha en liten utblåsning for ting er absolutt ikke på stell her nå... sittet alene hele uka fordi sambo er på jobb. Og d er greit nok d fordi jeg er jo vandt med en sånn uke innimellom. Men at han skulle jobbe sånn her akkurat uka vi fikk positiv test har ødelagt mye for meg. Vi skulle jo ikke si det til noen enda men jeg har endt med å ringe gud og hvermann for å fortelle det. Bare for at det skal føles mer virkelig og for å ha noen å dele gleden med.

Og jeg er så trøtt!!! Hele jævla tia... og jeg føler meg lei meg oftere enn glad..
Også har jeg vært utplassert i barnehage i 13 uker nå og har siste dagen min i mårra. Gruer meg så jævli til å være ferdig og aner ikke hva jeg skal gjøre med dagene..

Og ikke nok med det så har jeg vært så flink til å slanke meg de siste mnd, men føler at alt jeg har jobba for blir ødelgt nå...

Akkurat nå kjenner jeg litt på angeren over å ha blitt gravid, skyldfølelse ovenfor datteren min, litt glede og litt bitterhet...
Det er så vondt, og jeg har ingen og dele det med... :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sender deg en klem, jeg! Det kan være tøft å være gravid, og det er viktig å ha støtte. Veldig synd samboeren din skulle vekk akkurat nå. Skjønner godt at du har fortalt det til noen du kan snakke med!

Jeg sliter også med trøtthet, og prøver å duppe litt på dagen hvis jeg kan. Skjønner godt du gruer deg til å slutte i barnehagen. Dersom du ikke har noe annet å gjøre, så kan du vel høre om de trenger deg fra tid til annen?
En fordel med å være hjemme er jo at du kan hvile på dagtid slik at du har overskudd til datteren din om ettermiddagene.

Håper du får det bedre framover!!

Huffda. Kjipt å ha det sånn og slik jeg ser det er det hormonene som snakker :)
Jeg ønsker deg god bedring :)

Ja det er nok bare hormoner... i dag begynte jeg å hylgrine fordi det var så koselig å grille :p haha!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp