Blææ...

M_N86

Flørter med forumet
Herregud, er det sånn det er å være gravid og i aktivitet? Jeg har etter en laang ferie med mye søvn, avslapping og veldig regelmessig småspising i dag hatt min første dag tilbake på skolen, å fy faen for en form!
Skikkelig spyklein å den hodepinen! Måtte bare rett i seng når jeg kom hjem, å her ligger jeg enda!

Er det sånn for dere også, at man blir dårligere av stress/aktivitet osv?
Og betyr det noen ting? Bør man da ta det rolig resten av dagen feks?

Jeg har det også slikt, den første dagen på jobb var helt ekstrem, men nå så går det greiere hvis jeg prøver å være litt roligere på jobb, og tar det litt med ro ellers. Da klarer jeg meg greit gjennom hverdagen. :) prøv deg litt fram, så går det seg nok til, hvis ikke får du høre med legen din om delvis sykemelding. :)

Jepp! Jeg skal ikke gjøre mye før jeg må innta sofaen! Blææææ

Har absolutt ikke lyst til å bli sykmeldt..trenger å henge med på det som skjer på skolen! Kan jo håpe på at jeg finner ut av hvordan kroppen min fungerer etter hvert. Og kanskje ha med kjeks som jeg kan småspise på gjennom dagen.. 

Uansett er vel kanskje denne perioden med ubehagelige symptomer over snart? eller?

Huff, hadde det helt likt i dag. Var første dag på jobb etter ferie og sykemelding. Har heldigvis 20% sykemelding denne uka, så trenger ikke stresse med fulle dager på jobb, men det var tydeligvis ikke nok :S Håper formen blir bedre snart!

Ja, har omtrent ikke vært dårlig i hele sommer, bare de dagene det har skjedd mye og jeg har vært på farten. Nå som jeg er begynt å jobbe igjen, kjenner jeg at jeg er mer kvalm og trøtt. Må nok legge meg tidlig i dag!

Åja.. stress får meg til å begynne å kaste opp enda mer ganske øyeblikkelig.. bare det å skulle på ultralyd samme dag har gjort at jeg kaster opp dobbelt så mye.. 

Kan sikkert være lurt å finne litt tid til å slappe av i løpet av dagen ja, eventuelt ta en liten dupp.. Men tror nok ikke det gjør noen skade å ha det travelt i seg selv, så lenge man føler det går sånn passe greit, trøtte er vi jo uansett... 

Er veldig kvalm for tiden, men har 2 barn på 3 og 4 så å ta d med ro er ikke et alternativ. Har jobbet i to uker nå, og komt igang med trening igjen. Syns egentlig d gir mer energi. Vi er alleforskjellig. :) med sjansen for å få alle i mars 2013 på nakken så er d jo tross alt ikke en sykdom, kvinner har gjort dette i tusenvis av år. Selvsagt er d mange som er dårlig og slitne, d er jeg selv, men prøver å leve normalt.

Back
Topp