Blææ! Sulten men mat frister ikke

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som mistet matlysten i takt med sterkere graviditetstester?
Her er det bare frukt som frister for tiden.
Skulle ha pizzarester til middag i dag. Kjekt og lettvint etter en lang dag på jobb og bhg samtidig som at mannen er på jobb. Men greide sannelig ikke mange bitene. Det er noe mex osten når den stekes for andre gang... Var på samme måten da jeg gikk med twinsa også husker jeg. Så nå sitter jeg sulten med verkende mage uten lyst til å spise noe. Får tvinge i meg et knekkebrød eller noe...
 
Jeg er så sulten, så sulten av magen rumler.
Så da spiser jeg såklart. Hva skjer? Jo jeg blir drit kvalm etter hver eneste gang jeg har spist.
Kan spise eple.
Var et par dager jeg var fin. Skulle aldri vært så høy på pæra. ;-)
 
Jeg sliter skikkelig. Eneste som går ned er druer og klementiner. Har gått såpass mange dager at kvalmen nå er kombinert med mageknip. Har noen gang fått ned en brødskive eller banan, men kort tid etter blitt skikkelig kvalm igjen.
 
Jeg har også skikkelig dårlig matlyst, og kvalm!! Men smoothie med bær, juice og havregryn går ned og er mettende :D pluss mariejeks om ingenting annet funker :p
 
Japp.. men når jeg først spiser, klarer jeg ikke stoppe:p hehehe..
Akkurat sånn jeg også! Uggen og lite matlyst men uten kontroll når jeg først spiser noe jeg liker:D Kinamat i går....Glefset i meg som om det sto om livet, stoppet ikke før jeg nesten ikke kunne gå:p
 
Jeg stapper jeg. Har følelsrn av at jeg er skikkelig sulten, så jeg stapper og stapper :p også blir jeg drit kvalm etterpå xD
 
Hehe, litt både óg med matopplevelsene skjønner jeg:)

Var some what avhengig av pepsi max men nå vil jeg bare ha vann. I kveld fant jeg ut hva jeg hadde lyst på: frukt og yoghurt (ikke nødvendigvis sammen). Men det hadde jeg såklart ikke...:dead: Finner det ganske morsomt og spennende at kroppen gir signaler om et sunnere kosthold.
 
Hverken sulten eller matlyst, går på kjøkkenet flere ganger for å lage meg mat, for Noe må jeg jo spise, men neida, ingen ting som frister.
 
Back
Topp