blæææh

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Ååå veit ikke hva jeg skal gjøre...
er uvel uansett... jeg er ofte skrubbsulten hvis jeg ikke har spist på ei stund og blir da
oxo uvel... men er ingen mat som frister og når jeg spiser er alt kjedelig og jeg blir uvel igjen :(
hva skal man finne på ????

SPIS GODIS!!!! Å SJOKKIS!!! :D

Prøv å gjør litt utav maten. i går hadde jeg brødskiver med kalkunskiver, majones, ost , paprika og agurk! :P

Sjokkis har aldri vært min favoritt så den funker ikke :)
Noen som bruker drikkemåltider ? Blir man mett av det ?
Eller suppe kanskje...

Jeg har brukt drikkemåltider før jeg ble gravid av og til når jeg hadde mageproblemer. Kan anbefale en kald Nutridrink (original) med jordbærsmak! Har en i kjøleskapet nå sånn for sikkerhets skyld, faktisk... :D

Jeg spiser mandler og rosiner innimellom måltidene, eller frukt, men det blir fort mye energi. Tror kaaanskje jeg skal spise gulrøtter. :) Fikk tips fra instruktøren på treningssenteret i dag om å spise isbiter, for da skulle visst magesekken krympe og jeg skulle bli mindre sulten... Tror jeg venter med slankingen ;)

Vært i Tyrkia en uke nå, og reiser heldigvis hjem i kveld. Har selv vært veldig uvel og kvalm nedi her :( ingenting å få på apoteket av kvalmedempende, heller ikke noe mat som frister. Gleder meg til knekkebrød og norsk gulost! :)

Havregrynssuppe hjelper veldig mot kvalmen. når jeg jobba på sykehus lagde vi ofte det til de som var mye kvalme og slet med å holde på noe næring :) * kjedelig mat så klart , men.. *

Sånn har jeg det også. Ganske slitsomt i lengden. Har funnet ut at det hjelper å småspise. Og så drikker jeg mye iskaldt vann.. :)

Har det på akkurat samme måte som deg. Men i går så laget bestevenninna mi noe nytt til meg som jeg ikke hadde smakt før, å det falt pladask i smak. Så nå driver jeg å lager det selv hjemme :P
Blomkål/brokkoli grateng <3

Back
Topp