Blæææh

Nyskattpåvei

Glad i forumet
Er så lei av å bekymre meg hele tiden. Er i uke 8+5 nå.. Har sett bankende hjerte i uke 7 og alt tilsier at det skal gå bra men jeg er så bekymret hele tiden. SKulle ønske jeg kunne tatt UL 1 gang i uken!! :p

Kjenner etter tegn og bekymrer meg for at puppene ikke er like ømme som i forrige uke, er ikke like kvalm og trøtt så da MÅ jo noe være galt.. huff alle  hormonene driver meg til vanvidd :/:/ håper og tror at alt er som det skal og at vi får en skatt i mai <3

Hei, som man sier så er jo det morsinnstinkt, har selv vært på tidlig ul og jm kunne ik se foster,bare anlegg til morkake, d er mulig at det var for tidlig, var så hos legen og målte hcg i blodet og den visste grei økning, men skal på tidlig ul på sykehuset, det er andre uke nå der j går i uvisshet om d finnes noe der eller ei, har lært m at j må ta d som d komme, gidder ik å gå rundt å være redd hele tiden, stoler på at kroppen min gjør det som trengs dersom noe er galt, selfølgelig er d trist å miste:) god klem du har jo vært å sett på ul at d er noe der, symptomene kan variere fra dag til dag:)

Back
Topp