Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt pittepittelitt brunlig utflod idag... Håper virkelig ikke det er noe farlig..![>:] Det var bare litt i dag morges, og håper virkelig det holder seg borte videre..!!
Andre som har hatt dette som vet hva det kan komme fra..??
Slik jeg har forstått det er det veldig vanlig å spotte/blø litt i svangerskapet. Kan være pga slimhinner som er mer ømfintlige osv.. For min del blør jeg en del, pga lavliggende morkake.. Har blødd brunt blod/utflod nå i 4 dager (brunt vil vel si gammelt blod). Har vært på UL to ganger pga jeg var fryktelig redd første gangen det skjedde, som var for 2 uker siden.. Den lille har det fint i mitt tilfelle, fikk beskjed å ta det rolig så lenge jeg blør... Og så lenge du ikke har ekstreme smerter ville jeg ikke stresset.. Ville kanskje bestilt time til UL bare for å forsikre deg at alt er i orden og du slipper å være redd.. Jeg stresser selv med å forstå at blod er normalt i svangerskap så er litt betryggende at jeg når går fast til Ul annenhver uke og skal gjøre det til min uke 20 i første omgang:-)
Bare hyggelig :-)
Men jeg ville hørt med en gynekolog eller en spesialist.
Jeg gikk jo først på legevakten da jeg blødde, de tok en rask sjekk og jeg fikk tilbake melding om : gå hjem å slapp av, naturen går sin gang...(De har ikke UL på legevakten i Bergen og kan ikke sjekke om hvordan det står til med den lille) Var ikke så betryggende kan du si. Bestilte time på Volvat dagen etterpå . Hun tok en rask titt på meg og kunne fortelle meg at jeg at jeg hadde kjedekatarr og lavliggende morkake etter UL.. Føler du det hjelper å ringe legevakten, så gjør det, etter min erfaring virke det som sykepleierne der som tar tlf ikke har helt peiling.. Men jeg vil anbefale en spesialist :-) Jeg ble iallefall ikke beroliget av legevakten.. Men tror jordmor timen vil hjelpe deg.. :-)
Som sagt legevakten har ikke peiling.. Må gå til spesialist å få konkrete svar..Hjelper fryktelig mye på psyken å vite hva som faktisk er problemet.. Legevakten i Bergen har ikke UL en gang..