Blæææ

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Midt oppi ein eksposjonsboks går eg tomt for Glue Dots [>:] [>:] [>:]
IRRITERANDE!!!

Men no når vi er inne på temaet, kvar merke er best? Selge dei sånne på Nille f.eks.? [:)]

jeg har glue dots fra nille, syns de er helt grei, men har ingenting å samenligne med for har ikke prøvd andre gluedots. bruker d egentlig veldig sjeldent..

Hmm, fant da ikkje på Nille her, endå vi har to stk. [8|] So endte opp med å gå inn på HappyHobby. Men eg var veldig flink, berre fant ein pakke av da eg sku ha, betalte og gjekk rett ut att! [8D] [:D]

ORIGINAL: Huldermamma

Hmm, fant da ikkje på Nille her, endå vi har to stk. [8|] So endte opp med å gå inn på HappyHobby. Men eg var veldig flink, berre fant ein pakke av da eg sku ha, betalte og gjekk rett ut att! [8D] [:D]

hehe ja da syns jeg du var veldig flink.[:D] d hadde aldri jeg klart[8D] 

ORIGINAL: cathrine2

ORIGINAL: Huldermamma

hehe ja da syns jeg du var veldig flink.[:D] d hadde aldri jeg klart[8D] 

ikke jeg heller [:D]

klarer liksom ikke bruke gluedots jeg, de henger seg ikke fast der jeg vil...[:@]

Har ikke sett glue dots på nille, kun limfirkanter, men det er vel forskjell fra butikk til butikk!

Over til noe annet:

Er happyhobby butikken bra???
de åpner nemlig butikk her nå[:D][:D][:D]

Back
Topp