Blæææ

Flurri

Forelsket i forumet
Er det ikke det ene så er det det andre.
Vært beskymret da jeg ikke kjenner liv enda, men formen har jo vist alle tegn på graviditet så tatt det rolig allikevel.
Men...
Nå er liksom formen super, plutselig.
Hva skjer o_O
Da lurer man på hvorfor det da?
Ååå
Er så tullete å gå sånn her ..
Kan ikke den beskymringsløse perioden kommer snart :angry3
 
Bekymringsløs? Hva er det?:p hehe. Prøver å tenke på noe annet når det kommer sånne tanker men det er jo ikke lett:)
 
Alt er normal tydeligvis. Jeg har ingen symptomer nå og det er veldig vanlig at slike ting avtar etter uke 12.. Nå føler meg veldig bra og kjenner ikke noe annet enn at livmoren vokser og at brystene har vokst:)
 
Har heller ikke merket noen bevegelser eller noe enda. Har innbilt meg det men det er bare luft er jeg sikker på:p er også veldig bekymret av meg men nå får jeg bare ta meg sammen:p
 
Har også mistet masse symptomer nå, og kjenner fortsatt ikke noe bevegelse av huleboern. Men var til kontroll hos legen i går og fikk høre hjertelyden, så det stod så bra til atte;) men er vanlig at symptomer går over på mange etter 12.uker.
 
det er heldigvis helt normalt :) Nyt at du har en rolig periode <3 :D
 
Jeg er ganske sikker på at jeg har kjent bevegelse rundt uke 16 tidligere, men kan jo huske feil..
Skal til jordmor om en uke sa bør hun vel lytte etter hjertelyden :)
Større pupper er det her også, helt vilt :facepalm:
Og en liten bulp på magen er det jo, men kan h*n ikke bare sparke og herje litt voldsomt snart da :wacky:
 
Jeg er bare supermisunnelig og skulle ønske min form var super!

Jeg har vært i skikkelig dårlig form og har ligget og kastet opp stort sett hele tiden siden midten av november.
Har jo bare lengtet etter litt energi og når den kommer er det galt også.
Glad dette blir aller siste gang for min del :wacky:

Håper formen din bedrer seg raskt :)
 
Jeg har vært i skikkelig dårlig form og har ligget og kastet opp stort sett hele tiden siden midten av november.
Har jo bare lengtet etter litt energi og når den kommer er det galt også.
Glad dette blir aller siste gang for min del :wacky:

Håper formen din bedrer seg raskt :)
Dette er og siste gang for min del!!! Orker aldri mer å bli så dårlig igjen!
 
Back
Topp