Blæææ

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
våknet 4.40 og fremdeles våken. Begynner selvfølgelig å bli trøtt igjen nå men klokken piper om 35 minutter.
Har heldigvis fri fra jobb, men har tidlig time hos frisøren.
Noen med spennende planer for dagen? :anyone:)
 
våknet 4.40 og fremdeles våken. Begynner selvfølgelig å bli trøtt igjen nå men klokken piper om 35 minutter.
Har heldigvis fri fra jobb, men har tidlig time hos frisøren.
Noen med spennende planer for dagen? :anyone:)

Jeg også sliter litt med at jeg våkner tidlig om dagen :p faktisk 4.45 pleier jeg også å våkne. Men i dag sov jeg hvertfall til 6. Hehe.. I dag skal jeg jobbe kveldsvakt. Så blir vel en dupp i løpet av formiddagen, så jeg holder ut til 22.30 :O
 
Har hvert våken fra 05.30 ca, kl ringer nå om 15min! Skal på jobb til 16. Så er nok rimelig trøtt i dag og tenker jeg :oops::p Helt utrolig at man våkner sååå tidlig plutselig!

Ønsker dere en fin dag :)
 
Jeg våkner også rundt 04.20. Lys våken. Blir jo så sykt trøtt ut på dagen. Snart helg da:)
 
Hjemme med sykt barn, får besøk av helsesøster kl 0800.

Jeg og mannen skal ut å spise i kveld og så på konsert. Gleder meg :)
Må sove litt på dagen, så jeg holder ut..
 
Jeg ligger I senga enda, 3 åringen koser med kattene. Er så trøtt. Og uvel. :( har nesten ikke sovet I natt heller, begynner å bli lei nå.. :( må ha søvn!
 
Dette gjør jeg når jeg våkner tidlig! Sånn som i dag. Hvis du er som meg (tenker mye på alt som KAN gå galt), anbefaler jeg denne boken. Man blir ganske avslappet :) ImageUploadedByBV Forum1446619055.856682.jpg
 
Fikk heldigvis sove helt til 0610 i dag. Er på jobb, og i det siste har lillefrøkna våknet tidligere og tidligere uten å ville sove igjen..
 
Back
Topp