blæææ....teite banken

**Moonlight**

Forumet er livet
var å spurte om litt ektra lån til å pusse opp nå + å legge bil-lånet inn i huslånet for å få ned mnd utgifter.
Men neida,ikke lett det serru,for kalkulatoren deres sa at vi går 9000 i MINUS hver mnd vi...
Hadde med detaljert plan med mnd utgifter ol.Som sier at vi går 16000 kr i PLUSS hver mnd(før lån er trekt da)så da klarer vi jo fint å betjene et lån på 8500 i mnd vel?og renta kan stige til 11% før vi begynner å slite litt,men da kan vi jo kutte ned på sparing ol.

MEN,hu skulle sende opp en megler å få en ny veridvurdering så kanskje det går likevel,om huset har steget litt i verdi,har jo gjort en del her...

men har allerede avtale i en annen bank til uka,for har hørt at de kanskje er noe lettere å ha med å gjøre[;)]
har jo liksom ikke mer en 1,27 i lån nå,og trenger 2-300 tusen så er jo ikke snakk om unormalt store summer heller

Hørtes merkelig ut, hvis dere har såpass lite i lån...? [&:]

Lykke til i ny bank. Tipper dere får lån der jalfall[;)]

God idé å sjekke med en annen bank, for det der hørtes litt rart ut mtp størrelsen på lånet deres [:)]

ORIGINAL: Fru Katthult

What? det hørtes veldig merkelig ut [&:]   Vi har 2,7 liksom.. og jeg nekter å tro at dere tjener sååå mye mindre enn oss i mnd. Ikke akkurat som vi har millioninntekt vi heller med en kommunal og en statlig ansatt i husholdningen [:-]

vi har vel utbetalt 35 tusen i mnd.Jeg har 70 % stilling bare,men mannen har jo full stilling.Begge fast jobb

ORIGINAL: Tuten

Dere har ikke tilfeldigvis postbanken??? De er ihvertfall über-sære!!!

Lykke til i ny bank! Om de gir dere tilbudet, så er det bare å banke det i bordet hos hu dere var hos først, kanskje pipa får en annen lyd da [8D]

nei har DNB.
Ja,vet postbanken er sææære,der fikk vi ikke lån i det hele tatt der når vi skulle kjøpe huset[:-]I min daværende lokalbank fikk vi lån i løpet av 2 sek.omtrent[:D]

Back
Topp