Blæææ hater hungersnød :.(

junibebi89

Gift med forumet
Har fått det titt og ofte flere dager under sv skapet. Nå har jeg vært sulten konstant siden kl 06.00. Det er.. snart 20 t.. gaaaad. Kan noen bare tarre vekk?? Uhu :( og jeg har spist og drukket som en gal i hele dag :( piss
 
Sånn har jeg det altfor ofte dessverre. .. :/
 
åååh, kjenner igjen den der SÅ godt! Og jeg skal egentlig ikek engang føle sult! SÅ SULTEN!!!! :s
 
Hehe hungersnød :p jeg var slik med forrige. Heldigvis ikkje slik nå, men har dager der jeg føler jeg har mer behov for større måltider med me fett.

Noen gang skylles denne hungersnøden vitamin og mineral mangler, og noen ganger betyr den tørste. Ikke alltid kroppen skiller på det
Jeg hadde alvorlig d vitamin mangel med junior. Noe som var grunnen til min hungersnød :)
 
Åh! Sånn har jeg og det! Ikke alltid, men noen dager. Føles som når babyen har økedøgn - så har jeg økedøgn :hilarious:
 
Hehe hungersnød :p jeg var slik med forrige. Heldigvis ikkje slik nå, men har dager der jeg føler jeg har mer behov for større måltider med me fett.

Noen gang skylles denne hungersnøden vitamin og mineral mangler, og noen ganger betyr den tørste. Ikke alltid kroppen skiller på det
Jeg hadde alvorlig d vitamin mangel med junior. Noe som var grunnen til min hungersnød :)

Ah takk!! Har glemt tran og sana sol i det siste..:)
 
Hehe hungersnød :p jeg var slik med forrige. Heldigvis ikkje slik nå, men har dager der jeg føler jeg har mer behov for større måltider med me fett.

Noen gang skylles denne hungersnøden vitamin og mineral mangler, og noen ganger betyr den tørste. Ikke alltid kroppen skiller på det
Jeg hadde alvorlig d vitamin mangel med junior. Noe som var grunnen til min hungersnød :)

Har tatt tran, sana sol, magnesium og folat nå :p
 
Jeg er stikk motsatt, ingen matlyst...sååå matlei!
 
Åh har endelig stoppet nå for min del:). Takk!! Det varte i litt over et døgn , gugg
 
Back
Topp