Blææææ

MSE88

Forumet er livet
Uggen og 9 timers vakt aleine idag!! Kan ikkje gå vekk uten avløser, dette blir en tung dag:/
 
Æsj! Føler med deg :( Jeg ligger enda i senga etter en tøff natt :/ Veit at så fort jeg beveger meg opp kommer gårsdagens middag i retur. Kjenner det altfor godt :/ Drømmer om flerlingsvangerskap og! Våkner vettskremt vettu :p Tvillinger hadde på en måte vært greit. Jeg ønsker meg to til, men helst ikke enda en graviditet :p

Masse lykke til på jobb idag!! Håper det blir stille og rolig etter forholdende :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Usj! Føler med deg, du får passe på å ha noe å gomle på.. :) Lykke til :)
 
Håper du kommer deg greit igjennom dagen!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det er bra! Skal selv på jobb i måren. Gruer meg for er ganske trøtt. Og får ganske vondt i bekkenet hvis eg sitter for lenge, eller på hardt underlag. Blir kjekt d siden eg jobber i barnehage ;-) heldigvis fri til fredag etter d..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det er bra! Skal selv på jobb i måren. Gruer meg for er ganske trøtt. Og får ganske vondt i bekkenet hvis eg sitter for lenge, eller på hardt underlag. Blir kjekt d siden eg jobber i barnehage ;-) heldigvis fri til fredag etter d..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Moro med flere barnehageansatte her! :D Jeg var student forrige svangerskap, men sykmeldt fra helgejobben fra ca midtveis pga bekkenløsning. Blir spennende å se hvordan dette går nå i full jobb ;)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Huff, føler med deg! Håper dagen har gått relativt bra og at du har kommet deg helskinnet gjennom den.
 
Moro med flere barnehageansatte her! :D Jeg var student forrige svangerskap, men sykmeldt fra helgejobben fra ca midtveis pga bekkenløsning. Blir spennende å se hvordan dette går nå i full jobb ;)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
Hehe. Ja, spent eg og. Ble sykemeldt 100% halvveis sist. Men jobbet da i butikk. Håper det er bedre tilrettelegging i bhg, for sååå kjedelig å sitte hjemme. Men kjenner d seriøst godt allerede i bekkenet. Så er ganske skeptisk.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp