Blææææ!!

Cathygirl

Forumet er livet
Hvor er tjenerne når vi virkelig trenger de?[8|]
E så kvalm at å åpne kjøleskapet er rein tortur for meg[:(]
E noe i det kjøleskapet som lukter for meg helt grusomt!![:'(] E sikkert ikke ille for normale neser, men for meg....[:o]
Måtte holde pusten for å finne pålegg til snuppa og meg! Ble en ussel skive med brunost på til meg. Snuppa spiste faktisk 3!! to med makrell og en med brunost. De var ikke så store da, men likevel!!
Makrell lukter utrolig dårlig nå...[:o]
Min mann kjørte henne til bhg og jeg sitter og manner meg opp til å ta meg en dusj! Ska til tannlegen og legen i dag så føler for en dusj jah!!

Noen som har et helt super sinnsykt bra triks mot kvalme?!?[8|]
Sea band hjelper til en viss grad. bare en tanke altså. Lurer på om d e litt innbilsk hjelping[8D]
Ingefær prøvde eg sist. ikke mye effekt d heller. Nå orker jeg ikke tanken på ingefær[:'(] Har noen reisesyketabletter som virker, men de blir jeg dautrøtt av. Akkurat som jeg ikke er trøtt fra før av da[:o]
Prøver å spise litt og ofte, men d hjelper bare der og da så kommer kvalmen snikende igjen... Kan ikke sitte og spise hele dagen heller!!
Jeg gir opp snart!!![:@] Why me!!?????![:(]

En bitteliten klagetråd i dag! måtte bare få ut frustrasjonen min litt nå kjente jeg![:o]

Huff, føler med deg for jeg vet veldig godt hva kvalme er for noe. Jeg har dessverre ikke noen gode tips. Eneste jeg syns har vært godt når kvalme herjer på som verst er iste:) Håper du snart blir bedre:) God bedring:)

har desverre ikke så mange tips selv... når jeg hadde min værste kjøleskapperiode fikk jeg gubben til å lage litt mat til meg...[8D]

ORIGINAL: tone86

har desverre ikke så mange tips selv... når jeg hadde min værste kjøleskapperiode fikk jeg gubben til å lage litt mat til meg...[8D]

Ja, e gubben her som står for matlagingen nå, men når han e på jobb så blir d litt vanskelig for ham å lage mat til meg[&:]
Eg får vel bare ha tålmodighet og håpe d ikke tar alt for lang tid før d e over....[:o]

Kjenne mæ igjen bra hær ja[8D]
Takle itj kjøleskape længer æ heller[8D] Hold pusten vær gang æ åpne d å æ takle ikke lukta av salami længer selv om æ ikke like d da[;)]

Lest på barn i magen at d funke me tyrkisk pepper for nånn men har itj testa d sjøl enda [:)]

kjenner til den ekle kvamlen ja! har spydd to ganger i dag allerede[:'(][:'(]
eg pleier å spise en banan når eg våkner tidlig om morningen, og så legger eg meg igjen. dette hjelper litt[:)] syns også iste hjelper[:)] dette har eg gjort den siste uken og sluppet å spy i det hele tatt, men hadde ikke banan i dag(så er overbevist på at det er grunnen til at eg har spydd i dag[:'(])

Ha noen tørre kjeks og noe å drikke ved siden av sengen så du kan spise før du faktisk står opp av sengen. Det kan hjelpe mye. Selv er jeg sterk fan av ritz kjeks, syns det alltid hjelper=). Ellers kan også ingefær øl hjelpe=). Men dette er bare kjærringråd, så du får se hva du føler hjelper;)

God bedring[:D]

Har hørt at akkupunktur ska hjelpe mot morgenkvalme....
Slet skikklige med det sist... men har ikke fått noe ennå... å viss jeg får skal jeg prøve akkupunktur denne gangen!!![;)][;)][;)]

Da e jeg sykemeldt med diagnose 'hyperemesis gravidarum'.
E heldigvis ikke intens dårlig hele tiden så eg kan hjelpe til med snuppa inni mellom. Men hellane d velter over meg gjennom heeeele dagen...[:o][:o] E i veldig fin form rett etter jeg har spist noe. 10-15 min etterpå så kommer kvalmen snikende tilbake igjen! Kan jo ikke sitte og trykke i meg mat hele tiden heller!
Så siden eg e sykemeldt nå så ska eg bruke masse tid på å slappe av og prøve å finne ut av hva som hjelper litt mot denne kvalmen min!

Synes ikke kjeks e så effektivt da eg klarer kun å tvinge i meg en liten kjeks om morgenen.
Kanskje eg ska kjøpe inn bananer og prøve d om morgenen[:)]
Har 2 uker for meg selv om dagen før ferien begynner for oss alle tre. Etter d får eg håpe eg har fått d litt lettere og funnet ut hvordan jeg skal kontrollere dette her!

Godt at legen har sykmeldt deg - da kan du konsentrere deg om å finne ut hva som hjelper på kvalmen.
Riktig god bedring!  

Back
Topp