Blææææææh

~StRaToS~

Forumet er livet
Jeg tåler ikke gubben!!!
Jeg tåler ikke at han ringer fra jobb og spørr hvordan jeg har det, jeg tåler ikke
å snakke med han, tåler ikke å kose med han, kysse han, TÅLER IKKE KROPPSLUKTEN HANS (selv om han ikke har noe særlig kroppslut til vanlig)
Å ha sex.....det kan han bare glemme!!![8|]

Slik var det i de forrige svangerskapene og....Taklet han ikke da heller[8D]
Han irriterer ræva av meg!
Han ringte istad og spurte om vi skulle ut i kveld, og jeg jeg svarte noe lite hyggelig....[8|]

Forbanna hormoner![&:]

Oi, det må jo være sykt slitsomt for dere begge vil jeg tro?[&o]

Hvordan løser dere dette?
Håper dere får muligheten til å nyte svangerskapet etterhvert sammen likevel[:D]

Slitsomt ja.... Når jeg trekker meg unna han så ler han bare[8D]
Har bedt han om å holde seg unna meg når det er mulig[;)]
Men heldigvis så går det over etter 3-4 mnd.

ORIGINAL: honning84

He he, godt han tar det med godt humør da[;)]

Åja, det er jo ikke første gangen[;)][8D]
Han synes det er like morsomt hver gang.
Han løper etter meg med trutmunn[:-]

[:D] Han har vært gjennom det før og tar det sikkert ikke så hardt da... vet sikkert at det bare er en kort periode[;)]

ORIGINAL: Hoppsy2

[:D] Han har vært gjennom det før og tar det sikkert ikke så hardt da... vet sikkert at det bare er en kort periode[;)]

Nei, har gjør ikke det[;)] Verre for meg da[8D]

Bra han skjønner at det bare er for en periode da. Måtte vært verre første runden tenker jeg [:D] Ser han for meg der han løper etter deg med trutmunn, leende...

Jeg har hatt forresten det sånn de rundene hvor vi har mistet.  Da har jeg ikke orket synet av kjæresten. Men denne gangen vil jeg bare ha han tett, tett inntil meg. Kanskje det er et bra tegn da? Hehe...

Haha.... Så utrolig morsomt[:D] Er det bare han det går utover eller får flere gjennomgå?[:D] Hihi.... Jeg kjenner meg så igjen for sist svangerskap klarte jeg ikke min mann[:D] Han luktet så sinnsykt vondt og bare han satt på siden av meg så holdt jeg på å brekke meg[:D] Men som du sier så går det heldigvis over etterhvert[:D] Akkurat nå om dagen irriterer han meg[:)]Har egentlig lyst at han skal sove i kjelleren til de verste hormonene har gitt seg[:D]

Hahaha, hadde vi bare hatt en kjeller så skulle jeg ha lurt han ned[8D]
Så "bra" at det er flere av oss da[8D]
Hittil så er det bare han, men i forrige svangerskap så irriterte hans mindre bra oppdratte nevøer og niese[&:] Ja, tålte ikke de frekke rakkerungene[8D][8D]

Hahaha.... Du får finne et kort til ham som han kan sove i[:D] Hehe... Ja, det er godt at vi er flere[:D] Hehe... Det må være lov til å irritere oss når vi går gravide[:D]

Back
Topp