Blått rom til jente?

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Spekulerer på å begynne å fikse barnerom, og det er en blåfarge som heter kilden jeg har falt litt for.. nå vet vi ikke kjønn på barnet, så jeg lurer litt på om jeg kan male blått uansett om det blir jente eller gutt? Skal ha Ole Brum lamper, OB veggbilde og forhåpentligvis OB gardiner (noen her la ut link til noen fine en dag). Jenter kan vel ha Ole Brumm rom? Med dus blåfarge på veggene? :-P liker ikke gult på vegger, og det rommet har vært grønt så lenge at jeg er lei.. :-P

Selvfølgelig kan jenter ha blått rom :) Enn så lenge du kan velge, så ta det DU liker best :) Blått er min favorittfarge, og jeg er jo jente, og når jeg var liten hadde jeg grønt rom (etter eget ønske) :)

Naturligis! Har rødt og grønt som interiørfarger til Ivers sitt rom! Han er gutt og jeg syns det er skikkelig kult!

Ja:) datteren min sier at det ikke er noe som heter gutte og jente farger:)

Deet bestemmer jo du. Bare tenk på at du kanskje må male d igjen om noen år :p

Jeg har vokst opp på lyseblått rom og er jente ;) Verdens fineste farge og tenkte aldri på at jeg ville ha noe annet, som feks rosa e.l :) Storesøster her har en kaffelatteaktig-farge på veggene med OleBrom interiør (lampe, teppe osv)...hun elsker Ole Brom :)

Back
Topp